Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Amber

Everybody's fool

27 juli 2009 - 23:59

571

5

268



Amber

Ik hoop dat je het leuk vind.. Laat een berichtje achter... of je het wel leuk vind :P Oww en het beginn is nog een beetje saai... teminste vind ik xxx vn mell

"Zeg even tegen de chaufeur dat hij ook nog trug moet komen ik heb nog een paa dingetjes voor hem te doen." "Ja, mam. Tot straks." Ik strijk mijn geruite rok en ik zet mijn parel ketting goed. "Tot mogen." "Niet vergeten 5 uur thuis!!" "Oke, mam" Ik haat het om zo vroeg thuis te moeten zijn. Ik wil ook vrienden hebben. Iedereen ontwijkt me net alsof ik een rand debiel ben. Ik stap rustig de limousine in. " Harold je moet snel terug naar huis rijden nadat je mij hebt afgezet. Mijn moeder hebt je dan nodig." Hij knikt en schuift het raampje weer dicht. Ik kijk uit het raam en ik zie allemaal kinderen samen fietsen en lol hebben. Ik kijk snel weg om de tranen te onderdrukken. Dat mag niet want het is onder mijn standt. Ik haat het ik wil ook vrienden. Jammer genoeg is dat iets wat je niet kunt kopen. De deu van de limousine wordt voor me opengdaan en ik stap uit. Weer zo als altijd kijkt iedereen naar mij. Pfff Het wordt weer zo'n dag als altijd. Mensen giegelen en praten. Ik loop langzaam naar mijn kluisje en ik pak mijn boekken. Langzaam loop ik naar eht lokaal en midden onderweg gaat de bel en wordt ik bijna omvergelopen. Na een tijd kom ik eindelijk bij mijn les aan. Braaf ga ik op mijn plek zitten "Vandaag hebben we een nieuwe leerlinge. Ze heet Amber " Iedereen begint te fluiten. Teminste de jongens dan. Ze heeft een gesleten gaten panty aan en en spijker rokje. Ze heeft ook een soort corcet aan en scene haar.Haar ogen zijn donker op gemaakt en ze heeft alerlij kettingen en armbanden. Ze gaat vol vertrouwen naar mij kijken en geeft dan een high vijf aan een Danny. Ze ziet er een beetje rebels uit. Pff ik zou zo graag haar willen zijn. Weg gedoken in mijn gedachte schrijf ik in mijn schrift de notities op. "Zo dus jij heet ???" Heeft ze het tegen mij? "Helena" Ze lacht en trekt mijn hand naar boven en gaat op de tafel staan. "Jongens dit is Angel en ik maak van haar een Devil. Het is mijn project." Iedereen bgint te fluiten en te laggen en te praten. De leeraar is er niet blij mee en wenkt Amber te gaan zitten. Ze wijgert hem en gaat 'veder. "Jongens.. en meisjes natuurlijk kent iemand haar echt? " "Nee" roept iedereen in koor. Ik begin te blosen. "Nou dat gaat veranderen." De leeraar staat nu voor haar met een rood hoofdt van woede. "Amber, ga nu zitten of je krijgt er vreslijk veel spijt van!!" Ze gaat eindelijk zitten en draait haar hoofd naar mij "Wat is je achternaam??" "Stt, we moeten op letten." Ze kijkt zielig naar mij "Kom op" "Ok, Bleach " "Ummh ze gaat geintereseerd zitten kijken. "Kom vanavond naar een zwemfeest" Wat heeft ze nu al vrienden? Ze is hei nog nooit geweest. Teminste ik heb nog nooit van haar gehoordt. "Kom op het is cool" "Nee ik kan niet" "Hoezo niet?" "Ik heb piano les" "Ok ik weet iets betters ik kom jou morge ochtent op halen. Waar woon je?" Ik geef haar mijn adres en ik loop naar school te vreden naar de limousine. Eindelijk ik heb sosiaal contact gehad met iemand op school. Ik ben zo blij. Ze lijkt me echt vreselijk aardig alleen een beetje aan de groffe kant.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 juli 2009 - 11:25:
Leuk verhaal

xx. ^^


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 29 juli 2009 - 10:05:
Leuk verhaal 8D
omg dat scene/rebelse meisje heeft mijn naam

-xxx-


Oogje
Oogje zei op 29 juli 2009 - 3:30:
Leuk^^ Coole naam voor die limosine chauffeur. HArrold omg klag gelijk in een deuk . Wahaha srry kben beetje raar ^^ Maar ik ga snel naar de volgende deel lezen^^


leeuwinx
leeuwinx zei op 28 juli 2009 - 7:49:
moooi verhaal
Xx.


Lies
Lies zei op 28 juli 2009 - 0:40:
Leuk verhaal ! ;D
xx