Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Eerste leugens

Everybody's fool

28 juli 2009 - 0:52

703

2

234



Eerste leugens

laat een berichtje achter xx vn mell

Ik stap uit mijn bed. Jeez het is al 7 uur. Ik heb met Amber net een stukje voor mijn huis afgesproken. Mijn moeder zou haar nooit goed vinden als mijn vrindin. Terwijl het juist een grote kans voor mij is om eindelijk vrienden te krijgen. "Mam, Ik heb zin om een keertje naar school te fietsen. De frisse lucht binnen krijgen." Mijn moeder vind het iedee maar niks. Dat zie je zo aan haar. "Ok, voor deze ene keer." Ze geeft me een kusje op mijn kruin en ik loop naar buiten. Hmm het is eigenlijk best lkkr weer. Ik pak mijn fiets. Hij is nog gloed nieuw. Ik heb hem nooit gebruikt. Hij was eigenlijk voor mij om meer met mijn vader te kunnen fietsen, maar vlak nadat we de fiets hadden gekocht. Kreeg mijn vader opslag en had hij geen tijd meer om te fiestsen. Ik stap er op en fiets als een gek naar het parkje. "Zo, zo jij ben laat" "Sorry ik heb me een beetje verslapen." Ze begint te laggen "Pff maakt mij niet uit." Ze is niet alleen ze heeft een paar jongens bij haar. "Ik weet een te gekke band, ze spelen zo een stukje de drummer is een goede vriend van me mischien kunnen we gaan." stelt een van de jongens voor. Verwarring gaat door mijn hoofdt. Wat spijbelen?? Wat bedoelen ze ??? Waar gaan we dan naar toe?? "Ok cool." Amber springt achter op een van die jongens hun fiets. "Ow wat on beleeft van me dit is Guy en dit is Danny en dit is mijn alex" "en ik ben Sean" De jongen heeft een perfecte lach en hele lieve blauwe ogen. Ik stap op mijn fiets en ik kom hun achterna. Mijn ogen gaan steeds naar Sean. Hij is zo leuk. "We zijn er" Roept guy. We zetten onse fietsen neer en we lopen naar een groot gebouw. Het is een oud pand. Iedereen begroet elkaar. "En wie ben jij?" "Helena" "duister.." De man kijkt me met zijn ogen aan en dan naar Amber "Laat haar even andere kleren aan trekken. Ze ziet er niet uit" Hij trekt een vies gezicht "Boven hebben we nog wel wat kleren in haar maat." Amber trekt me mee naar boven en laat me allerlij verschillende kleren aan trekken. We komen uit eindelijk uit op een wat wijdere broek en en een tank topje. Het staat echt leuk. Ze tovert iets uit haar broekzak. Ze doet eet om me nek. Hea een stropdas. Dat is toch.. Op dat moment komt Sean naar boven toe "Staat cool " Ik begin te blosen "ene ze biginnen met blosen. Amber kijkt me even verbaast aan en dan lopen we naar beneden. Het is erg druk. Na een tijdje begint te ben te spelen. Het heeft lange gitaar en drumsolo's "Wat is dit voor een muziek?" "Het is hard rock." "Ok.." Het is echt heel hip. Heel de dag zitten we nog in het pand en zitten we te chillen. "Hoe laat is het?" "10 uur" Ik schrik me rot ik ben 5 uur te laat. "Ik moet naar huis" Ze kijkt me even sip aan en dan ziet ze dat het best ernstig is. "Jongens ik ben haar even naar huis." Ze knikken en we fietsen naar het parkje. "Shit wat ga ik mijn moeder nou vertelen" "Relaxx je verzint wel wat" "Ok" rustig fiets ik naar mijn huis. "Waar was je??" Mijn moeder klinkt vreselijk kwaad. "Ik was naar een school aan het fietsen en toen kwam ik een meisje tegen. Ze was gewond en" Wat was dit makelijk "Ik ging haa helpen. Ik heb haar naar het zieken huis in een ander dorp gefietst, want ze was alleen daar verzekert." "Ok voor deze ene keer zie ik het door de vingers maar ik wil haar wel bellen." "Ik heb haar nummer niet" Mijn moeder kijkt me nog bozer aan "Juist.. Dan ga je morgen extra pianolessen nemen. Je klint nog vals. Als nog goed gedaan van het meisje redden." Vrolijk loop ik naar mijn kammer en ik val te vreden ik slaap. Ik wist niet dat lieggen zo makelijk is en dat ik zo veel plezier kon hebben.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 juli 2009 - 11:29:
^^wh00sh yeah ze begint met liegen *zonnebrilsmiley* x3
xx.


Oogje
Oogje zei op 29 juli 2009 - 3:36:
Mwuhahaah cool^^