Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Mobieltje

Everybody's fool

28 juli 2009 - 3:15

393

3

255



Mobieltje

laat plies een berichtje agterrrr xxxxxxxx vn mell

"Mam, ik ga even naar de winkels" "Ok neem wel leuke kleren mee dit keer!!" "Ok mam" Ik stap in de Limousine en we rijden het korte stukje naar de winkel centerum" Ik stap uit en ik kijk hoeveel contant geld ik heb. Amber zei dat het slim was om een mobiel te kopen.. Dus hier ben ik dan. Ik loop een telefoon winkel in. Ik kijk onhandig naar al die mobieltjes "Hallo kan ik u helpen" Ik kijk om en ik zie Sean staan en ik begint te laggen. "Sean" Hij knikt "Nou ik kom voor een mobiel." Hij krijgt een super mooie glimlach op zijn gezicht. "We hebben hier een mooi model." Hij geeft me een mobieltje aan. Het is een Samsung." Ik lach "Dat zeg me niks, vertel me beter maar hoe het werkt." Hij legt het mobieltje in mijn handen. "Kijk als je hier op klikt gaat hij aan." Ajo hoe doet hij dat. Hij heeft best grote vingers vergeleken met dat mobieltje."Dan klik je hier en dan kun je bellen." Shit nu heb ik de helft van zijn uitleg gemist "Oke cool" "Ik zet er wel een paar nummers voor je op van Amber enzo." "Dankje" "Ik zal er ook wel een paar gave nummers voor je op zetten en wil je een abonnement of prepaid" "Ik denk dat ik voor het Prepaid gaat" Hij geeft me het mobieltje nadat hij er wel honderd nummers er op heeft gezet en een lijst vol met nummers." Dat wordt dan wel 259,95 euro" hij kijkt een beetje "Oke hier" Ik geef hem het geld en hij kijkt me een beetje verbluft aan. "Ik denk tot ooit maar weer" Hij zwaait me gedag "Tot ooit" zech ik en ik loop dromerig weg. Ik word wakker gemaakt als ik nog merk dat het al vier uur is en ik nog kleren moet kopen en de winkels nog een uurtje open zijn." Ik ren naar een winkel en koop snel alemaal kleren en rij ik weer naar huis. "Mam ik ben thuis"Ik laat haar de kleren zien "Heb je maar zo wijnig?" "Het was heel erg druk." Weer een leugen.. Het was vreselijk rustig "O, oke ga maar snel aan je pianolessen beginnen." Pff ik heb er helemaal geen zin in. Met mijn gedachte nog bij Sean loop ik naar de muziekzaal.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 juli 2009 - 11:32:
oeh<3
x3

xx.


Oogje
Oogje zei op 29 juli 2009 - 3:40:
MWuhaha XD lol^^


leeuwinx
leeuwinx zei op 28 juli 2009 - 7:55:
cwlie joeli snel verder