Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Filmpie huren

I hate myself for loving you

28 juli 2009 - 23:16

435

1

405



Filmpie huren

xxxxxxxxxxxxxxxxxx vn mell

Hij begint te laggen "ÃŒk weet echt een hele lieve vrouw. Zij heeft de beste films en het is niet ver hier vandaan" Edward had echt een heel eind gerent naar hier. Ik herkende de geur van een dorpje van hier dichtbij. "Ok waneer gaan we" "Nu" Ik trek de kussen onder hem vandaan en ik schud hem een beetje op ^^ "Als we nog lang wachten gaat ze slapen" Ik trek Edward van de bank en vervolgens pak ik mijn jas. "Kom op" Ik pak zijn jas en ik gooi het naar hem toe. Eindelijk komt hij in beweging. "Edward schiet op!!!" "Waarom zo gehaast??" "Ik vind het leuk om haar weer te zien en ik wil een film zien!!!"
"Ok ok" Hij trekt zijn jas aan en we beginnen te rennen naar het huisje van het vrouwtje "Ze is wel heel oud en nog een mens" Hij mompelt iets "Ja warom zou ze anders films hebben" "Ahhh Edward toe nou ??" Ik trek hem mee door het stadje tot dat we bij het huis van het vrouwtje zijn. "Ahhh Jade leuk dat je er bent" De vrouw begint te laggen "Hoe zou ik U nou weer kunnen vergeten" "Agg meisie zeg geen U dan voel ik me zo oud en wie is deze mooie jongeman hier??" "Dit is Edward. We komen hier voor een film" De vrouw lacht "Dan ben je hier bij het goede adres" De vrouw wenkt ons naar binnen. Na een tijdje lopen komen we in een kamer met alleen maar films. Met zo´n beetje allefilms die ooit gemaakt zijn "Zoek maar uit. Ik ben achter als je me nodig hebt" De vrouw loopt weg. "Nou Edward. Welke film wil je hebben??" Hij komt naar me toegelopen met een film. Gelijk lig ik in een deuk." hhahahah Dat is een meiden film" "Ow mij leek hij wel leuk" "Het is een meiden film Edward" "Ik vind Juno niet echt meisjes achtig klinken" Op nieuw schiet ik in de lach. "Edward ik vind dit meer wat" Ik geef hem de film My bloody valentine aan. De rilligen lopen over zijn lijf. "De Titanic dan?? Is die niet te meisjes achtig?"vraagt hij "Die heb ik al gezien" "OW" "Ik weet een leuke film die jij zekker weten ook leuk vind maar we nemen die Titanic wel mee als reserve " Ik pak de film Romeo en Julia Het is een leuke film en ook nog eens romaties aangezien hij er zo van houdt. "Welke heb je??" "Romeo" begin ik "En julia" Maakt hij af "Perfect" En hij krijgt een grote glimlach op zijn gezicht.


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 29 juli 2009 - 1:32:
cwl that's true i don't lie