Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Miku, seik niet!

Titelloos

30 juli 2009 - 2:19

428

3

292



Miku, seik niet!

Miku loop niet zo te zeuren!! GRRRRRR:@

"Maar, ik moet gaan^^ ik spreek je nog wel is. Byee~" Zegt Keiko. "Owkeey lijkt me leuk^^ Sayounara^^" zeg ik tegen Keiko. En ze loopt weg. Ik zet me muziek weer aan. Dir en Grey - Saku. En dan nog, Glass Skin, Child Prey, Ash, Obscure... Geen zin om an Cafe te luisteren!! OMG ik Haat Miku! GVD. En opeens komt daar Miku aangelopen. "Sorrrry!!" zegt hij verdrietig. "Ik was boos enzo en meende ni wat ik zei over dat ik je neit had moeten zoenen!!!" zegt hij weer. "grrr.." zeg ik boos. "Ben je NU te laat mee! Had je het maar niet moeten zeggen. grr!!.." zeg ik boos. Ik ben eCHT boos! Das toch logisch?, ! "Ik snap dat je boos bent maar het spijt me echt. Als je me nu haat snap ik dat maar vind ik dat wel jammer. :'(" zegt Miku. DAMN wat dnek hij nou zelf? Dat ik hem nu weer ga knuffelen ofzo? Echt niet! "GRRRRR" zeg ik boos. Ik sta op en loop weg (alweer). "Ribbon w8 nou! Asjeblief ):" vraagt Miku bijna smekend. "Neej" zeg ik bot en loop weg. "GVD" hoor ik Miku nog zeggen. Eigen SchulD! dnek ik bij mezelf. Ik doe mijn handen in mijn zakken en slenter verder. En begin zachtjes te huilen. EIgenlijk vind ik het wel zielig voor Miku maar eigenlijk ook weer niet. Ik weet nu neit waar ik naartoe moet want me moeder is weg gegaan omdat ze wist dat ik bij Miku zou gaan logeren . Whaa dat klinkt best dom eigenlijk. Dus ik kan ni naar huis en mooi ni dat ik terug ga naar dat hotel waar An Cafe en Linsey zijn. W8 Linsey is daar nog Ik schrik. Hopelijk haat ze me nu niet :[ Ik stop met lopen en ga weer op een stoepje zitten. Ik zet An Cafe op. HEt is en blijft toch nog steeds mijn favo muziek. Ik weet echt NIET wat ik nu moet doen. Ik kan toch neit op de straat gaan slapen!! Miku haat me nu vast! En iedereen haat me! Zachtjes begin ik te huilen. Opeens hoor ik mijn mobiel trillen. Ik heb een sms bericht XD. Ik open me mobiel en zie da het Miku is. Dat zal ni zo zijn. Ik heb nu 2 mogelijk heden. Het bericht openen en kans hebben op een lief of slecht berigt. of ik open hem niet en mis een lief of slecht berigt. Ik denk eigenlijk dat het een lief bericht is dus ik open hem.


MWUHAAAHA wat flauw om nu te stoppe he?


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:40:
aaaaaawhhhhhh en hij ee er nog zo'n spijt van arme miku XD arme jij xd arme ik XD arme arme.. weetikveel


melmeisie
melmeisie zei op 30 juli 2009 - 2:10:
GRRRRRRRRRRRRRR


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 28 juli 2009 - 23:41:
muahahahah XD omg nu verder XD k wil wete wa er in da berigtje sta XD muahahahahah je moet verder gaan ik ben nieuwschierig XD en je verhaal is zo goed muahahahah XD duss sneln evdrer of ik overleef het ni echt omg je moet verdre ik smeek je XD arme miku ma tis ook zijn ijge sguld XD muahahahah XD naja snel verder xxxxx linseyn en veel leesplezier met mijn berigtje XD