Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » filmpie ^^

I hate myself for loving you

10 aug 2009 - 0:30

720

1

384



filmpie ^^

laat un berichtje achter

Ik realiseer me in een schrik dat ik de films niet bij me heb "Edward heb jij de films??" "Uhu" Op gelucht haal ik adem Ik ga met mijn handen door mijn zakken en kom er achter dat ik de sleutels ook niet heb en ik weet zekker dat ik die heb. Ik had de deur op slot gedaan en de sleutels in mijn zak gedaan en nu zijn ze er niet meer -.-"Rustig ik heb ze" "Hoe??" "Je laat echt van alles slingeren" Ik lag een beetje en vervolgens steek ik de sleutels in het slot. Rustig doe ik de deur open en ruik ik de heelijke geur van het huis. Edward gaat op de bank zitten en ik doe de dvd in de dvdspeler. Ik ga in Edwards armen zitten. Ik geef Edward een zoen en ik ze me klaar op het ziellige gedeelte van Romeo en julia. Opeens hoor ik een kreunend geluid uit de tv komen. Geschrikt kijk ik op. WTHHH Ik kijk met grote ogen naar het scherm. Ik zie twee neukende mensen in het midden van het scherm. Dit is geen romeo en julia. Ter bevestiging komt er met grote koeien letters er boven staan. Romeo en Julia. "Uhhh" "Zo te zien vind Edward het wel grappig... grr jongens ook. Snel zet ik de film uit. "Ok het word denk ik Titanic" Ik hoor Edward aan de ene kant een beetje juigen maar aan de ene kant vind hij het ook een beetje jammer. Ik doe de Titanic in de dvdspeler.Gelukkig is dit wel de normale versie. Opgelucht haal ik adem. Ik leun weer tegen Edward op. Voor ik het weet raken zijn lippen de mijne. Zijn zachte lieve lippen. Al snel word het wat groffer. Hij legt zijn handen op mijn buik en langzaam trekt hij mijn T-shirt uit. Overspoeld door verlangens laat ik hem zijn gang gaan. Door dat stukje film is hij wel opgewonden zeg. Langzaam trek ik ook zijn T-shirt uit en leg ik mijn lichaam dichter tegen de zijne aan. Zijn geuren dringen langzaam mijn neus binnen. Nog meer verleindingen en verlangens overspoellen me. Hij tilt me op zonder de zoen te verbreken. Al snel komt zijn tong in mijn mond en komen zijn smaken mij ook verleiden. Rustig gaan we naar boven toe en legt hij mij op het bed met hem boven op mij. Ik ga langzaam met mijn handen langs zijn rug. "JADE!!!" Ik hoor een kreet van beneden. Ik en Edward schikken en we trekken snel onze T-shirt aan. Onze tijd samen is voorbij. Die stem herken ik uit duizenden het is Jasper. Mijn neus zecht nog meer. Alice is bij hem. "JADE!!!"Hoor ik nog een keer maar dit keer nog bozer"Ik ben boven" "O ok" Voor ik het weet staat Jasper en Alice voor me aller bij woedend. ze beginnen allerbij door elkaar te praten "Rustig! wat is er" "Nou" Jasper begint "Hoe kon je trouwplannen gaan maken zonder het mij te gaan vertellen" Onderbreekt Alice Jasper "Nou sorry ik en Edward" Jasper gaat vlug vedder met praten "Waarom zou ik er achter moeten komen via Alice. Waarom kon je me het gewoon niet zeggen." Ik kijk hem diep in zijn ogen aan. "Weet je het dan niet. Je hebt wel gezien dat ik en Edward verloofd zijn, maar nog niet de rede warom we het julie nog niet verteldt hebben??" Jasper kijkt naar me nog steeds boos. Hij is zo boos dat ik gewoon ook boos wordt alleen al door naar hem te kijken "We deden het om nog even samen te zijn en niet gelijk te moeten bezwijken onder jou regeltjes" Ik weet toch al zekker dat hij die heeft. Hij wordt door dat even afgeremt. "Je had ook kunnen bedenken dat ik die niet kan hebben." "Sorry maar ik heb geen Alice bij me" Alice kijkt een beetje naar beneden. Ik weet dat zij het als eerste had willen weten. Ze voelt zich een beetje beledigt. Tsja inpreciepe weet zij het ook als eerste "Je hebt gelijk, maar ik schrok me dood. Wil je me vergeven??" "Natuurlijk broertje van me" en ik vlieg hem om zijn nek. "Ik ben ook blij om jou weer te zien" Na een paar tellen vlieg ik ook Alice om haar nek. "Zusje van me ^^"


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 29 juli 2009 - 21:56:
Snel verder....