Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Feest

Everybody's fool

29 juli 2009 - 17:39

562

1

245



Feest

Laat een berichtje achter ^^

Het is hier zo te gek. Ik loop wat door de zaal heen. Ik zie een supper mooie gitaar staan. "Vind je hem mooi?" Vraagt Sean aan mij "Uhu" Amber komt naar me toe gelopen. "Ze zou vast ook les van je willen krijgen. Ze is al muzikaal aangelegt." Ze geeft en loopt weer weg "Echt waar wat doe je dan??" Hij zal het vast niks vinden het is zo'n saai instrument "P..piano" Waarom stotter ik nou "Oke leuk, maar ik zou je wel wat lessen kunnen geven als je wilt." "Echt" Hij knikt. Ajo dat lijkt me zo leuk echt geweldig "Ok cool" "Morge???" "Ok" Ik heb dan toch nog steeds huisarest. "Kom nou" Amber staat weer naast me aan mijn arm weg. "wat is er??" "De band gaat spelen" Ik draai me om waar ik en Sean net stonden. Ik draai me weer naar het podium. Hoe kan dat nou weer?? Daar staat Sean in al zijn glorie met zijn ubber mooie gitaar. "Hoe deed hij dat zo snel??" "Crew weggetjes^^" "O juist.." De band begint te spelen. Mijn oren zijn gestopt met luisteren naar de band ze luisteren alleen naar de gitaar geluiden van Sean's gitaar. Mijn ogen zijn hellemaal ingesteld om naar hem te kijken alles er omheen lijkt van grote diamanten waardoor hij er nog leuker uit ziet. "Kom nou Hell de band is klaar we gaan chille.. Guy heeft al een hokkie voor ons appart gehouden." Ik wend mijn ogen van Sean af en ik loop vervolgens trouw achter Amber aan. "Je zat zo naar hem te staren" "I..ik" "Uhu" Ze schiet in de lach en ik krijg mijn rode kleur weer. "We zijn er eindelijk" Amber huppelt vrolijk het kamertje in. Het ziet er echt heel chill uit. Het heeft 3 banken van twee zitters en het is in de kleuren. wit, zwart, zilver en rood. Het er binnen echt supper gezellig. Er hangt ook een vreselijke rook wolk. "Mag ik er ook een??" Amber pakt een jointje van Alex af en steekt hem aan. Ze begint een grote trek te nemen en ademt dan weer langzaam uit. "Wil je er ook een" Ik schud mijn hoofd lichtjes "En??" Op dat moment komt Sean binnen gelopen met een lichaam waar je alleen maa kan van dromen. Hij pakt een joint van guy en begint ook flinke trekken te nemen. Ik voel me nu echt vreselijk op gelaten. "U ok" Ik loop naar Amber toe en neem een klein trekje van de joint. Ik begin gelijk te hoesten en iedereen schiet in de lach "Dat had ik ook de eerste keer." en Amber geeft me een knipoog. Ik neem nog een trek en dit keer gaat het better. Na een poosje en een paar trekken later begin ik me heel licht te voelen in mijn hoofd. Wow. "Hahah" Heel maf maar iedereen lacht met me mee. Ik neem nu een supper grote trek en mijn hersenen zijn nu zo wat gewichtloos. Er vormt een gesprek over stoeptegels en randen.. wat je er allemaal wel niet op kan vinden. De omgeving is heel vaag en rokerig ^^. OMFG Het is al 6 uur in de ochtend "K moet naar huis" Ik wenk naar de klok en Sean brengt me naar het parkje. "Tot morge dan maar he" Ik knik en loop stil, tevreden en Hi ^^ naar huis.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 juli 2009 - 19:57:
<3