Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » stoute kanon en linsey Ö

Titelloos

30 juli 2009 - 2:23

265

4

301



stoute kanon en linsey Ö

Ö nog steeds LINSEY POV HE!!

"Whaaahaa moet je dit zien " zegt Kanon zachtjes en duwt mij voor het sleutelgat. Ik zie Dat Miku in zijn boxer naast Ribbon ligt OP BED! "Omg" zeg ik ook zachtjes. Kanon begint zachtjes te lachen en gaat terug naar de kamer. Ik blijf nog even kijken. Ik zie hun monden bewegen dus ze zijn waarschijnlijk aan het praten. Ik zie dat Ribbon veel bloosd (dat doet ze altijd XD) en Miku veel naar haar kijken en glimlachen. Opeens zie ik dat Miku haar hand vast pakt en voorzichtig dichterbij haar komt. "OMG hij gaaat haar zoenne" denk ik bij mezelf. Ribbon word weer rood . Omg ze zou is meoten weten hoe erg ze op een tomaat lijkt. Als hun gezigten heel dicht bij elkaar zijn weet ik genoeg en sta op. En loop voorzichtig terug naar de kamer. Ik ga bij takuya zitten "Ze zijn aant zoenne" vertel ik. "Echt! heb je het gezien?" vraagt Kanon. "Niet echt maar Miku gezicht kwam digterbij en toen hun gezichten heel dicht bij elkaar waren wist ik wel genoeg." zeg ik eerlijk. "Oewh, ik ga kijken q:" zegt Kanon plagend en gaat staan. en gaat weer achter het sleutelgat van Miku's slaapkamer deur zitten. En hij ziet dat ze inderdaad aan het zoenne zijn. En niet zo'n beetje ook . KAnon weet ook genoeg en loopt weer terug naar de woonkamer XD. "Je had gelijk " zegt hij tegen mij. "OMG echt? ik ga ook kijken" zegt Takuya hyper. Hij springt overeind en gaat voor het sleutelgat zitten.

























Gemeen he? om nu te stoppen??


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:47:
mwhahahahahhaah XD droooooooooog ik en kanon en takuyaaaaaaa zijn stoute wezentjes XDXD TOMAAATTTTJE XD sorry alwee maar ik hou va dat wood XD


Kyoru
Kyoru zei op 30 juli 2009 - 20:05:
omg whahaha
gekke mensjes
pelaaaaaaaaaaaaaaaaaase snel verder!
xK.K.^^


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 30 juli 2009 - 14:38:
whahahhahaha ben ik even stout jah muahahahah

naja snel snel snel verder je verhaal blijft echt super goe

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx linsoo


melmeisie
melmeisie zei op 30 juli 2009 - 2:15:
ahahahah Geneen ??? Jah best wel
Da je door het sleutelgat heen kan kijke... shillll