Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Pijn

Everybody's fool

30 juli 2009 - 3:33

314

0

246



Pijn

Maffe titel hier voor maar wist niks bttrs :O Ps. Ik vind het nog steeds leuk als je een berichtje achter laat xxx vn mell

Lachend liggen we op het bed. We hebben een gesprek over vliegende kabouters en toverstafjes ^^ "AMBER!!!" Een woedende stem luidt door het huis. "Snel verstop het... plies"Zecht ze smekend. We stoppen de spullen snel onder het bed. "Waar ben je stuk onbenul?" Galmt er door het huis.De vrouw is duidelijk dronken. "Snel verstopje" Zecht Aber nog steeds smekend, Maar het is al te laat de vrouw komt binnen stormen. Ze ziet er niet uit!! Ze heeft fel rose Make-Up op met fel rose lippen. Ze heeft van zich zel donker haar, maar ze het blond geverft je ziet het duidelijk. Ze heeft een kort strak zwart rokje aan en een supper kort shirtje en op gepompte tieten. Ze ziet er gewoon uit als een verwaarlooste hoer!! "Mam het is niet wat het lijkt" Is het heer moeder??? Dat zou dus ook gelijk verklaren dat haar moeder ergens anders slaapt. "Het lijkt p..persies o wat ik zie *HIK* Je hebt niet op geruimt en hebt een kind mee naar ons huis genomen zonder mij toesteming" De moeder nog kwader dan eerst schreeuwt het huis bij elkaar. "Mam??" "Niks mam!!" Ze pakt een stok en slaat Amber er kijhard mee. Amber zakt inelkaar. Der moeder pakt haar weer op en slaat een paar keer hard. Er stoomt een beetje bloed over haar lippen. (Het komt uit haar neus ahh) Ik heb zo medelijden met Amber en er beginnen trannen over mijn wangen te stromen. Ze gooit Amber letterlijk in een hoekje. "Ik ben nog niet klaar met jou!!" Amber beweegt geen spier "En jij gaat nu gelijk mijn huis uit jij vreselijk kind!!!" Ze schopt mij bijna letterlijk de deur uit. Ik zak ik elkaar voor de deur. Ik sla mijn armen om mijn bennen en ik hoor de klappen van de vrouw. In een korte tijd heb ik beslist dat Amber hier niet lang blijft...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.