Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Cry... and hope I will die

Everybody's fool

1 aug 2009 - 23:10

335

1

266



Cry... and hope I will die

Nog meer pijn ^^ oww wacht *snik* :P....geef me een reactie vnd ik leuk xxx vn mell

Ik loop richting de verband doos. "Hell kom op hij vind je leuk"Zecht Amber aan dringent "Doe niet zo irri Je irriteerd me nu al"Ik zwaai bedrijgend met de verband doos naar haar "Nee echt" "Hoe weet jij dat nou weer"Ik zak naast heer neer op het bed "Ik heb zo mijn bronnen" Ze kijkt eigenwijs naar mij "Als jij niet verteld wie het is ben ik niet van plan... wat ben ik dan van plan eigenlijk??" "Zeggen dat je hem leuk vindt" "O,Juist nouw.." De deur vliegt open en een oase met een vreselijk lekkere geur komen de kamer overspoelen "Ok het is Alex" Sean kijkt haar verstijfdt aan. Ik diep zucht en kijk haar zuur aan. "Is er nog wat gebeurt?" Sean probeert het hier nog wat vrolijker te maken "Nee hoor" Ik pak Pure alcohol uit de doos. En ik gooi het hele flesje over haar buik. "Auwwwwwww" "Moest dat nou" Sean rent naar haar toe en legt er een handoek op om het te laten drogen. Zie je wel dat hij mij niet leuk vindt en gewoon het eerste beste meisje dat hij kan krijgt er voor zal buigen. Klote joch. Ik loop woest de kamer uit verwart door me gedachtes. Ik ren naar buiten toe. Tranen overspoelen mijn wangen. Mijn hart klopt nog wel maar zwaarder en moeilijker dan normaal. Mijn ademhaling verzwaart en mijn ogen hebben een overdosis water in zich. Ik stop midden tussen de bomen in het parkje. Ik stort in elkaar en ik sla mijn handen over mijn borstkas heen. Warom?? Warom hij?? Warom mij ?? Warom... Nou wie ben ik ??wat ben ik?? wat is er aan de hand met me?? Warom moet het mij overkomen?? Ik zie Seans hoofd voor mijn tranige ogen en mijn hart doet nog meer pijn. Hij zal nooit van me houden. Deze zielige trut. Ik ben vreselijk. Ik zie er niet uit. Langzaam word ik moe en drogen me tranen op en val ik tegen een boom in slaap.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 2 aug 2009 - 11:51:
ö
snel verder oh haha ben je al x]
sjalalaa


<3