Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Sleutels

Everybody's fool

4 aug 2009 - 19:38

437

1

257



Sleutels

When I cry my eye´s filed with tears and my head turn red. That´s the point That I don´t love you any more.... xx vn mell het hoort niet bij het verhaal maar verveel me XD ow en dit hoofdstuk is nog saai

"Neej echt het is niet leuk" "Hahahaha Laat me niet laggen" Mijn wangen kleuren rose. Ik heb de bloemenpot nog steeds in mijn handen. De bodem is er van los geraakt alles is er uit gevallen zonder dat ik het door had. Ik liep door en gleed er overheen. Sean is net weg gegaan en Amber lacht me nu uit -.-° "Nee echt moet je kijken ik zie er niet uit" Ze kijkt naar me en schiet erger in de lag. "Nou"geirriteerd gooi ik een paar bloemmen naar haar. Amber ziet er iets better uit. Het is nu al een week nadat ze weg ging bij haar moeder. De bel gaat "Ik doe wel even open" Ik loop langzaam naar de deur "Haai" "Ow hoi je ging tog naar huis" "Uhu" Sean pakt me om me middel met zijn arm en trekt mij naar hem toe "waarom ben je terug??" "Ik miste jou"Aww das zo lief en hij zoent mij op mijn lippen"En ik ben me sleutels vergeten" "Tsja das moeilijk hea" en ik begin te giegelen "kan ik even er langs" "Wie zeg dat je het mag" "Ik" en hij tilt me op en draait en zet me neer waar hij net stond."Das gemeen" en ik stamp met mijn voeten op de grond "net als jij" en hij geeft me een kus en loopt naar binnen "Pff irritant maff kind" "eej ik hoorde dat!!!" Sean pakt zijn sleutels en loopt weer richting de deur "kom op blijf nog even" "nee ik moet nog...." ik geef hem een zoen "ieeee ik ben in de kammer hoor" "Ok Amber is er ook" "nee maar ik moet echt gaan" "ahh kom op" "Nee ik meot gaan" "ok ik laat je gaan voor deze ene keer" ik geef hem een kusje en hij glimlacht "Doei" "bay" hij loopt naar buiten en ik doe de deur dicht. "Haha het is echt goed tussen jullie hea" ik knik "Ik heb nog wijn in de kast gevonden" "ahh nee Amber blijf er van af die fles is DUUR!!!" Ze zet de fles voorsichtig terug "Tsja laat dan maar" Ze loopt langs het raam en loopt dan weer terug naar het raam. Het lijkt netals of ze terug word gespoeldt. "We kunnen auto rijden" Ik kijk haar zuur aan "Wat denkje dat het gaat kosten als we hem total los rijden of ubbr houd maar een krasje er op maken" Ze zakt inelkaar "kom op er is hier niks te doen" "nou ik ga even een eindje lopen" Ik loop elke avond een stukje om alles te overdenken en alles op een rijtje te zetten.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 4 aug 2009 - 21:58:
<3