Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Het parkje

Everybody's fool

4 aug 2009 - 20:21

415

1

260



Het parkje

De tijd gaat wat sneller het is nu al iets minder dan een maand vedder dan het vorige verhaal laat een berichtje achter xxxxx vn mell

Ik kijk om me heen en ik zie de maan schijnen door de bomen. De windt die de bladeren een beetje over de grond waaien. Op het bankje zit Alex "Zo jij hier" Ik knik "Alex alles goed" hij knikt ook "Wat klote dat de tijd zo snel gaat hea" "Uhu" "en hoe gaat het met jou en Sean" "goed we hebben nu al een maand" "wajo en is je moeder al thuis" "nee, ze heeft het te leuk bij mijn pa en het gaat goed met de beursen daar.Ze is nog van plan er een half jaar te blijven. Ze vinden mij oud genoeg om op me zelf te passen." "Irri" "Uhu heb je al tegen Amber gezecht wat je van haar vind" "wat" hij begint te blosen "Je vindt haar leuk ik zie het aan je" "Nou....." hij zucht "Je hebt gelijk, maar ik durf het niet" "het ergste dat kan gebeuren is dat je afgewesen wordt" "Ja maar.." "Ja, maar niks!! ik help je wel" "Ok, maar.." "ga maar" en ik geef hem een knipoog en hij gaat naar zijn huis. Ik schop nog tegen wat bladeren aan. Na een tijdje heb ik zin om van het pad af te gaan en loop ik de bosen in. Ik kijk om mij heen en mijn hart begint harder te kloppen trannen overspoelen mijn wangen "Hoe kon je" is alles wat ik uit mijn lippen kan persen. Ik zie daar Sean staan met een ander meisje. Ze zitten aan het zoennen. Sean kijkt op bij mijn woorden "wacht ik kan het uit leggen"woede overspoelt mijn lichaam en ik zet het op rennen. Mijn bennen gaan sneller dan ze ooit hebben geronnen. Trannen lopen over mijn wangen. Sean rent nog achter mij aan maar na een tijdje kan hij mij niet meer bij houden stopt hij met rennen. Ik ren door. Ik ren voor bij Alex hij kijkt mij verbluft aan. Ik stop bij de deur en ik stort in elkaar is ik binnen loop. "Wat is er gebeurt Hell" Mijn hoofdt trilt.. niet alleen mijn hoofdt heel mijn lichaam trilt "S..ss...sssean iss" "nee" Ik knik. Pijn neemt mijn hart over. Ik voel mijn hart harder kloppen dan normaal. Niet alleen harder maar ook pijnlijker. Amber komt naast mij zitten en klopt op mijn rug. "rustig maar het komt wel weer goed. Nieuwe trannen overspoellen mijn ogen en stromen over mijn wangen. Ik rol in elkaar en leun tegen Amber aan. Hoe kon hij!! Waarom??


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 4 aug 2009 - 22:00:
ö was Sean echt aan het zoenenmet een ander =O