Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Fuck you

Everybody's fool

4 aug 2009 - 23:23

540

1

243



Fuck you

laat een berichtje achter xxx vn mell

"Hi daar sgatje" "Sean??" Het is niet hem ik voel het maar vragen kan tog geen kwaad.. Ik hoop zo erg dat het Sean is "Who the hell is sean???" Alberto komt te voor schijn "WTF doe jij hier" "Ik zei toch je bent nog niet van me af. Nouw laat me jou lichaam eens van dichter bij bekijken" Als ik in zijn gezicht kijk zie ik het gezicht van de wolf voor me. Woest, Honger naar iets wat ik heb, Blind. Hij komt naar me toe gelopen. "Je komt wel gevaarlijk dichtbij" Ik hou mijn kin hoog "Wat nou" hij komt nog dichter bij "Mijn neus doet nog steeds pijn en dat zal ik je betaald zetten" Hij staat nu op een meter afstand van mij. "Ga weg en laat me alleen" "na wat je mij hebt aan gedaan.. ne nee" K adem uit via mijn neus Uh uh wat zeg je ik jou!! wat denk je van jij mij!!" Ik doe een stap naar achter en ik zet het op rennen. Mijn lichaam is moe. Ik ren belabert sloom. Warom nu?? Kom op!! Ren!! Maar al snel haalt Alberto mij in en duwt me tegen een grote boom. "Laat me gaan!!" en ik spuug in zijn gezicht. Hij veegt het van zijn gezicht af en duwt mij dichter tegen de boom zodat ik bijna niet meer kan ademen. Hij begint me weer te zoennen. Heel ruig te ruig. Ik kan niet normaal meer halen en ik begin zwakker te worden. Eindelijk haalt hij mij uit zijn greep en kan ik weer normaal ademen. Hij duwt me op de grond. Hij houdt mijn armen beet met een hand en trekt mijn bloesje open. "Blijf van me af" schreeuw ik hysterisch "Ga van me aff" Maar hij gaat woest vedder "Jeez laat me gaan" hij duwt mijn rok naar benden "Hou op!!" Nu duwt hij ook mijn onderbroek naar benden. en mijn shirt naar boven "Zo zo je hebt een piercing "Hij gaat met zijn hand over mijn piercing "blijf van mijn freaking lichaam af"spuug ik hem toe. De grond voelt koud en vochtig aan. Zijn handen maken mijn armen beurs. Mijn ademhaling is zwaar maar snel. Trannen beginen mijn ogen te overspoelen. "Laat me gaan alsjeblieft" Ik wil z graag dat het op houdt maaar het gaat vedder. Het houdt niet op. Hij gaat naar binnen toe. Pijn gaat door mijn lichaam. "Hou op" Ik klink niet meer boos nu klinkt het persies zo als ik me voel zielig. Het houdt niet op en hij gaat door. Snel gaat mijn lichaam heen en weer. Het doet vreselijk veel pijn. Ik laat het maar over mij heen gaan. Ik geef geen kik meer en hoop dat het op houdt. Na een vreselijk lange tijd komt hij klaar en laat hij mij alleen op de grond liggen. Hij loopt weg. Na een tijd zie ik niet meer en trek ik mijn onderbroek en rok op. Ik voel me vreselijk... vies... miselijk.... niet als me zelf... ik wil hier weg..... nu..... maar mijn lichaam is verlamdt ik kan niks meer. Ik sluit mijn ogen en uit mijn ogen komen grote trannen. Niet veroerendt lig ik op de grond. Te velamt te bewegen.


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 5 aug 2009 - 0:16:
snel verdr!