Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Some times I wish water would flush my feelings away

Everybody's fool

5 aug 2009 - 0:31

400

1

221



Some times I wish water would flush my feelings away

Laat un berichtje achter ng steeds xxx vn mell

Uren gaan langzaam voorbij. Iedere seconde is een kwelling. Mijn lichaam is koud. Mijn kleren door weekt. Ik gebruik mijn laaste beetje energie dat ik heb om op staan. Ik wankel op mijn benen. Mijn hoofdt tolt. en mijn lichaam beeft. Langzaam loop ik richting huis. Pijn gaat door mijn lichaam. Eindelijk kom ik bij mijn huis aan. Ik gooi mijn lichaam tegen de deur en Amber doet open en vangt mij op "HELL wat is er met je gebeurt!!!" Amber zet me weer op mijn bennen en rent door het huis op zoek naar een handoek en een deken "Je ziet er vreselijk uit" Verse grote trannen stomen over mijn bevende koude huid. Ik strompel naar de badkamer en doe de kraan aan. Ik moet hem van mijn lichaam af krijgen. Er mag niks meer van hem op zitten. Ik trek mijn kleren uit en ik ga onder de douch staan. Warme stralen komen uit de kraan. Ze voellen als hete zweepslagen op mijn huid. Ik zet de kraan zachter en kouder. Ik zak op de grond en kijk naar mijn handen. Ze zijn blauw paars achtig. De koude stralen stromen over mijn lichaam. De zorgen stromen van mij af. Net als mijn trannen. Leveloos zit ik onder de douche. Ik hoor Amber schreeuwend door de telefoon. "Godveredome kom ze heeft je nodig!!!! Nee Het is jou fout. Waarom??" Ze is al wat rustiger maar ze is nog hoorbaar voor mij "Ok kom ... Nu" ze heeft waarschijnlijk opgehangen en ik gooi mijn hoofd tegen de tegels. Hard, maar ik voel niks. Niks maakt mij nog uit. Ik wil niet leven. Ik ben slecht. Ik voel me slecht. De seconden gaan eindelijk snel. De deur van de bad kamer gaat open. Mijn ogen kijken langzaam de kant van de deur op. "Sean?!" Dat is alles wat ik uit mijn lippen kan persen. "Uhu kom maar hier. Het is hier warmer." e hij houdt een handoek voor zich. Ik loop naar de handoek en hij slaat het om mij heen. Hij vrijft mij lichtjes droog en ik leg mijn lichaam tegen zijn borstkast. Hij geeft er nog geen eens om dat ik zijk nat ben en legt zijn hoofdt op mijn kruin.Zijn geur dringt weer door mijn neus zijn warmte overspoelt mijn lichaam. "Kom eerst moeten we zorgen dat je het warm krijgt" en hij tilt me op naar mijn kamer.


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 5 aug 2009 - 0:36:
ahhh verder!!

Xx.