Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Forgiveness

Everybody's fool

5 aug 2009 - 0:54

322

1

222



Forgiveness

Laat een berichtje achter xx vn mell en ja het begin is weard maar ze kon lettelijk niks meer en k vind et opzich wel schattig :P

Langzaam trekt Sean kleren bij mij aan. Mijn lichaam trilt. Ik heb kippevel overal. Rustig trekt hij als laast mijn nachthemd over mijn ondergoed aan. Mijn handen hangen waar hij hen gelaten heeft. Mijn lichaam is totaal in trance en niet in staat te bewegen. Langzaam kamt hij mijn haren. Voorzichtig tilt Sean mij op en legt me op bed. Hij gaat op de rand van mijn bed zitten en gaat met zijn handen door mijn gekamde natte haren. "Sorry dat ik het er nu er over heb. Terwijl je er zo ... zo... Tsja wat je zag is niet wat je denkt." Woede overspoelt weer mijn lichaam, maar deze ene keer heb ik niet genoeg energie om het te gebruiken. "Wat je zag is ik en mijn zusje, Je was er op het verkeerde moment. Mijn zusje heeft veel me gemaakt en ik trooste haar." "Noem je zoennen trooste" Ik kan niks doen maar mijn lippen hebben zich nog niet tot mijn zwakte toegegeven. "Het was geen zoen. Niet zo als bij jou. Jij bent de gene waar ik voor leef. Mijn geschiedenis en mijn toekomst. Ik zou nooit maar dan ook nooit vreemd gaan als ik jou zou kunnen krijgen en als je me niet geloof kan ik mijn zusje hier heen laten komen, maar ik zal je niet meer lastig vallen." Hij staat op en loopt weg. Mijn lichaam vult zich gelijk weer met verdriet en gedactes. Pijn en walging, Maar vooral met leegte. Ik voel me niks zonder Sean. "Wacht ga niet" Door mijn plotselinge reactie maakte ik energie vrij en zat ik op. "Alsjebliefd blijf hier" Hij keek mij diep aan en liep weer naar me toe. "Als jij het wilt blijf ik desnoots voor eeuwig" Hij gaf me een zoen op mijn voorhoofdt en ik gebaarde hem naast me te komen liggen. Die actie van mij eiste zijn tol en ik viel in slaap in zijn armen.


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 5 aug 2009 - 0:57:
sweet !!

maar nu ga ik egt slapen hoorr bye