Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » Pay back time

Everybody's fool

5 aug 2009 - 1:41

485

1

268



Pay back time

laat un berichtje agter

Mijn ogen openen langzaam. Mijn hart bonst. Ik zie Sean still liggen. "Waar denk je aan " "Ik weet het niet" "Interesante gedachte" "Lekker geslappen" Ik lag een beetje "Lekker wel maar goed niet. Ik werd steeds wakker" "Maar even sirrieus wie heeft je dit aangedaan. Je hebt niet normaal gedroomt." Hij heeft gelijk er spookte allemaal nachtmerries door mijn hoofdt "Luister ik wil dat dit ophoud ik hou van je maar je ziet er zo slecht uit. Ik kan hier niet tegen" Hij heeft gelijk het is niet goed voor mij en ik wil niet dat hij er onderlijdt. "Ok het w..was Ik wet niet of je hem kent maar Alberto" Woest springt hij uit het bed. "Ik ga hem krijgen dit keer" Ik knipper met mijn ogen "H..hoe.." "Ik leg je het strax allemaal uit" Hij kijkt een beetje moeilijk, maar na een zacht en teder kusje op mijn voorhoofd loopt hij de deur uit.. bijna rennent. Pijn en leegte vult me. Ik ga terug op het bed liggen. De geur van Sean hangt er nog wat mij nog een beetje kracht geeft. Al snel bij zijn heerlijke geur val ik in slaap.
"Gaat het better met haar ze slaapt nu al zo lang" Ik lig nog een soort van te slapen maar mijn lichaam begint langzaam al te functioneren "Rustig maar Sean" "Ik had nooit weg moeten gaan" "Rustig en het is alleen maar goed wat je hebt gedaan" "How Amber alsjeblieft die gast ligt op de intensefcare" "Dat is niet alleen jou schuld hij heeft de politie gebelt en jij ben de gewonde hier" Ik schrik bij dat woord. Steeds sneller komt mijn lichaam op gang. Het lukt me niet meer om het gesprek te volgen dus ik focus me meer op het wakker worden. Na een tijdje lukt het me om wakker te worden. "Gaat het goed??" Het perfecte gezicht van Sean vangt me op. Ik smelt in zijn licht blauwe ogen. "Ja waarom niet^^??" "Je hebt dagen geslapen" Ik knipper met mijn ogen "Tsja het is wel wennen aan het licht" Het felle licht verblinden mijn ogen en al snel wordt het licht zachter gezet en loopt Amber de kammer uit. Ik wenk hem weer om naast me te komen liggen en binne no time ligt hij naast me. Zijn warmte doen me goed en al snel spoellen de zorgen van mij af. "Ik ben blij dat je weer terug bent. Ik heb jou nodig." Hij kust me op mijn kruin "Ik jou ook" ik sluit mijn ogen en ik druk mijn lippen op de zijne. Zijn lippen voellen zacht en teder aan. Zijn smaak zoet. Langzaam gaat hij met zijn hand over mijn middel. Ik ga met mijn handen door zijn haar. Hij haalt zijn lippe n van de mijne en verbreek onze zoete kus. "Ik hou van je"Ik netsel me zelf in zijn armen "Ik ook van jou"


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 5 aug 2009 - 12:09:
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3