Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » De waarzechster

Everybody's fool

5 aug 2009 - 20:15

542

1

569



De waarzechster

laat un berichtje achter

Ik sluit mijn ogen. Ik ben misselijk en himeurig. Sean en Amber zeuren over mijn plotselige himeur veranderingen. Mijn buik wordt dikker. Ik eet meer. Slaap veel. Het kan maar een ding betekenen. Waarschijnlijk komt mijn droom uit. Teminste het zwanger gedeelte.. Als ik naar mijn dikke buik kijk komen er tranen over mijn ogen. Ik wil geen kind van hem en zekker niet nu. Het is nu al 12 weken vanaf de eerste nachtmerrie. Sean en Amber vinden dat ik me niet zo moet aanstellen en zeggen dat ik gewoon dikker wordt van al het eten. "Ik ga even weg" Ik wil weten wat mijn dromen betekenen. "Kom wel weer terug hea" "Zal ik doen" Ik pak mijn jas en ik trek hem aan. Ik stap op de fiets en ik fiets naar een afgelegen huisje "Hallo bent U thuis??" Het is een oud vrouwtje. Ze is een waarzegster en ze heeft altijd gelijk. "Kom maar binnen ik verwachte je al Helena" Langzaam stap ik naar binnen "Dus jij wil meer weten over je droom"Ik knik. Hoe doet ze dat toch."Ja heel erg graag hij komt steeds maar weer terug" "Dat kan meestal maar een ding betekenen. Dat de droom uitzal komen." "Hoe bedoelt U" "Dromen hoe maf ook hebben altijd een kern van waarheid. Meestal niet een restreekse, maar zekker een kern van waarheid. Je hebt twee soorten dromen. Een gaat over de staad waar je in ben en welke emotie je voelt... blij...verliefd enz. Die komt ook maar een keer voor en dan heb je er nog een die zich herhaalt. Dat zijn de dromen die voorspellend zijn..Die jij nu hebt. Maar ga maar op het bed liggen. Dan kan ik kijken in je droom" Ik doe wat ze zeg en ik ga op haar bed liggen. Een rook verspijt zich door de kamer en mijn oogleden beginnen zwaar te voellen. Al snel beleef ik mijn droom weer en word ik weer zwetend wakker. De vrouw kijkt me geschrokken aan en gaat met heer hand over mijn buik. "Je bent zwanger... Je droom komt uit." ze kijkt me diep aan"Ik moet weten wat de kaarten over je zeggen" Ik loop naar een tafel waar zij kaarten begint neer te leggen. Ze legt vier kaarten neer. Ze draait de eerste kaar neer "De toren... Je zit in een lastige situatie en je moet proberen er zo snel mogelijk uit te komen" Dat weet ik ook wel.... Ze draait de tweede kaart om " De tweede kaart is de maan en zecht dat het geen zin heeft om bang te zijn." Ja dat is makelijk gezecht "De volgende is de Dwaas zij zecht je dat je op je instinct moet vertrouwen en de laatste kaart is de Duivel...." Ik schrik bij dat woordt "zij zecht dat je binnenkort in een moeilijke situatie versuildt kunt raken, waarbij je op meot letten bij manupulatie" Ik knipper met mijn ogen. "Het ziet er slecht voor mij uit hea" Ze knikt "Wat de kaarten al zeggen je meot op je instinkt vertrouwen." Na een niet langetijd ga ik weer naar huis. Allemaal gedachten spoken door mijn hoofdt. Ik ben zwanger.... van een creep. Ik heb een slechte toekomst mijn droom komt uit en waneer. Stomme dromen.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 aug 2009 - 10:59:
ze is zwanger :'O