Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everybody's fool » De bar

Everybody's fool

6 aug 2009 - 0:24

426

2

220



De bar

klaar voor zwaarder geschud XD laat un berichtje achter xxx vn mell

"Was het leuk" "een beetje" "Wat hebbie gedaan??" "Ik ben naar een waarzegster gegaan" "Zekker voor je dromen" Ik knik. "Rustig maar er gaat niks met je gebeuren Hell" Sean streeld mijn hoofd. Kon ik het maar geloven. Een deel van mijn nachtmerrie is al begonnen. Het moet eindigen. Ik ga het niet laten eindigen zo als zij willen. Ik zal er klaar voor zijn. "Ik heb bedacht dat ik nog wat moet doen.... ik ben zo weer terug" Ik moet me voor berijden. Ik stap op de fiets en ik fiets als een betenne naar het winkelcentrum. Net voor sluitings tijd kom ik aan. Ik heb niks aan normale winkels. Ik loop door een steegje waardoor ik bij een bar aan kom. Mannen fluiten naar me... Hebben ze mijn buik niet gezien. Pff mannen. "Wat kom jij hier doen moppie" zecht een man rond de 35 tegen me. Hij is kaal en heeft vreselijk gele tanden. Hij is erg stevig en heeft een zware stem. "Ik hoorde dat jij de beste hier was" "Natuurlijk ben ik de beste... in alles" Hij maakt er een sexistische beweeging bij. "Gedraag U. Ik kom hier voor wapens" "Ho ho ho moppie rustig aan. Jij hoort zulke taal niet te spreken" "Ik heb ze nodig.. Geloof me" "Ok kom maar me." We lopen naar het schoon maak hok. Luist hij mij er juist in. Voor ik hem vedder kan veroordelen slaat hij op een knop waardoor alles veranderd en we opeens in een wapen kast staan "Ik wil graag iets met geluidsdempers." "Ho ho wat ga je doen" "Me zelf verdedigen" "Juist... Dat hoor ik niet te vragen." Hij gaf me uitleg over de wapens en ik had een paar messen en een paar geweren gekocht. We zijn in totaal erg lang bezig geweest. Hij had ook zo vreselijk veel Ik stap weer op mijn fiets met een grote tas met wapens. en ik fiets naar huis. ik kom bij mijn huis aan en ik stap naar de deur. Ik loop naar binnen en ik zie dat amber's en Sean's ogen rood zijn en dat er trannen uit komen. Sean begint met praten "Alberto is vrij" Ik begrijp het niet.... huilen ze daarom?? "en hij heeft mijn zusje vermoord op een gruwelijke wijze" "Hoe weetje je het?? Was ze hier?? in het bos??" "Ze was in het bos. Wachtend op mij"Nog meer trannen overspoelen zijn gezicht. "Wat erg voor je" Opeens breeken er ook trannen op mijn gezicht uit. "Dat is het teken dat het al is begonnen.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 aug 2009 - 11:01:
Wordt die vreselijke Alberto vermoord!!? want idd is erg voor Sean en zijn zusje:'O


leeuwinx
leeuwinx zei op 6 aug 2009 - 0:35:
spannend

Maar wel zielig voor sean van zijn zusje!!

Xx.