Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Just A little story..... (meerdere SA's) » Just A little story of pain SA

Just A little story..... (meerdere SA's)

7 sep 2009 - 14:07

591

12

477



Just A little story of pain SA

laat een berichtje achter xxx vn mell

Ik open langzaam mijn ogen. Het felle licht verblind mijn ogen. Ik heb net zo maf gedroomd. Het ging over dat ik gevangen zat. Ik voel opeens een pijn in mijn polsen en handen. Om handen zit een stuk ruw touw. Al snel realiseer ik dat het geen droom was. Tranen rollen over mijn ogen. Mij lichaam doet pijn en voelt zwaar aan. Ik veeg met de rug van mijn handen mijn tranen weg. Ik kijk om mij heen. Ik zit in een zwart donker kamertje. Op de stenen muren zitten allemaal krassen. Ik herken er een paar van mij. Ik werd gek toen ik hier binnen kwam en me realiseerde dat ik gevangen was. De muren kwamen op mij af en ik begon te schreeuwen. De gedachten er aan geeft me rillingen op mijn rug. Nog meer tranen worstelen zich naar buiten. Er komt normaal licht naar binnen. Ik kijk op en ik zie een donker verschijnsel het luik in het plafond openen. Het gooit een ladder naar benden en komt naar mij toe gelopen. Ik zie nu een man voor mij staan. Hij heeft bruin/grijs haar en een stoppelbaard. Hij heeft rotte gele tanden en hele dunne lippen zijn ogen zijn groot en hij begint te lachen als hij mij ziet. Zijn kleren zijn vies en zitten vol met vlekken. Hij tilt mij op. Mijn lichaam is te zwak om zich te verzetten en ik hang in zijn handen. "How stuk... grr" Hij tilt mij op en gooit me als een pop op de volgende verdieping. Ik zie de deur voor me. Mijn vrijheid. Ik dwing mijn lichaam te staan. Mijn lichaam weigert. Meer tranen lopen over mijn wangen. Kom op!! Kom op!! Adrenaline schiet door mijn lichaam. Het lukt me op mijn bennen te komen en ik ren naar de deur. KUT!!!!! Hij is op slot. Ik sla er met al mijn kracht tegen aan. Nog meer adrenaline schiet door mijn lichaam. De man nadert en ik ren naar de woonkamer. Er moet een uitweg zijn. Ik kijk naar de ramen. Ze zitten allemaal dicht en ik krijg ze niet kapot. SHIT.. SHIT... SHIT. Ik klop er op en voor ik het weet wordt mijn arm stevig vast gepakt. Ik ben te laat. Hij sleurt me mee en bindt me vast aan een stoel. Hij heeft de touwen zo strak om me heen gebonden zodat ze pijn doen. Mijn buik en armen beginnen rood te worden. Mijn ademhaling langzamer. Ik sluit mijn ogen. Dit is dan mijn einde ik hoor dat er een mes wordt gesleept. Ik adem rustig door mijn neus. Mijn einde. Het einde. Ik zou zo graag nog gedag willen zeggen tegen mijn familie. Ik heb er nooit over na gedacht hoe ik ooit dood zou gaan, maar als ik het had gedaan was het niet zo. De man komt dichter bij. Ik voel zijn adem en ik ruik het. Zal dan dit dan mijn laatste geur zijn dat ik zal ruiken. Ik voel een puntige mes steken in mijn hals. Pijn en angst gieren door mijn lijf. Ik zal niet mijn ogen openen. Ik zal hem niet mijn laatste blik gunnen. Mijn gedachten over mijn familie en herinneringen vliegen voorbij. De mes word langs mijn keel heen en weer bewogen. Ik voel het bloed uit mijn lichaam stromen. Hij haalt de mes van mijn keel en ik zet mij schrap. De klap van het mes volgt en ik adem mijn laatste adem uit.
"Cut. Het was een perfecte scene... Ik kon bijna je angst voelen"


Reacties:

1 2 3

EmoCookie
EmoCookie zei op 27 aug 2009 - 13:13:
kei mooi geschreven


adelain
adelain zei op 6 aug 2009 - 16:12:
erg leuk. vooral dat einde. denk je dat het een ware thriller is lekker veel msere blijkt het een opgenomen stuk van een film ofzow te zijn! geniaal!


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 6 aug 2009 - 16:09:
Mehe, geweldig


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 aug 2009 - 16:08:
wauw die was echt super goe. echt kmeen het..

xxx linsoo


xNadezhda zei op 6 aug 2009 - 16:08:
Dat einde is cool
Ik vind wel dat je heel veel korte zinnetjes gebruikt, probeer af te wisselen
Anders krijg je zo'n Nijntje-verhaal. Niet dat dit in een Nijntje zou passen, veel te gruwelijk x'D But you get the point, right ^^
Verder vind ik het goed bedacht en goed geschreven (:

Xx