Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » That boring day at school.

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

6 aug 2009 - 3:29

845

2

312



That boring day at school.

Uhm de saaie schooldag verder gelukkig maar 3 uur XD

Het derde en laatste uur heb ik Frans. Lekker twee talen achtermekaar. Ik ga achterin zitten. Mijn lerares komt binnen en vraagt of we ons huiswerk hebben gemaakt. "Ik zie dat Rebekka ALWEER de enigste is die haar huiswerk heeft gemaakt" zegt ze boos. Ik wil wegzakken in de stoel maar dat gaat niet. Iedereen kijkt mij boos aan. "WAT DOE IK NOU TOCH DE HELE TIJD FOUT?" vraag ik boos en ga staan. De lerares kijkt mij geschrokken aan, ze wist dat ik gepest werd. "Sorry mevrouw" zeg ik en ga weer rustig zitten. "Wat moest jij eigenlijk na de les met Meneer Masahito in het lokaal?" vraagt iemand aan mij. Ik antwoord niet en blijf naar de les luisteren. "Kissy Kissy" zegt iemand anders en maakt zo'n 'zoen gebaar'. Nogsteeds reageer ik niet en kijk geïrriteert naar het bord. De twee beginnen te lachen. De lerares kijkt op. "Deed zij" zeggen ze beide en wijzen naar mij. "Jullie weten zelf heel goed dat zij dat NIET deed. Ga je maar melden" zegt ze boos tegen de twee. Mokkend lopen de deur uit "Bedankt" snauwen ze naar mij. Omg ik word nu echt zo boos IK doe toch niks? Grr! Als de les is afgelopen loop ik boos naar mijn kluisje. Daarzo word ik door een van de jongens die er staan met mijn kop tegen de kluisjes gegooit. "Auw" zeg ik boos. Een van de jongens houd me vast en een ander stomp me in mijn buik. Ik ruk mezelf los en geef de jongen die mij vasthield een klap in zijn gezicht. En tegen de jongen die mij stompte zeg ik: "Je mag geen meisjes slaan" Ik open mijn kluis. Wel grappig, er was net een van de jongens tegen de kluisjes gan staan dus ik knal het deurtje van mijn kluisje tegen zijn kop aan. "GVD vuile kut hoer" scheld hij tegen mij. Zijn lip bloed een beetje en ik schiet bijna in de lach. "Ik krijg jou nog wel" zegt hij en loopt weg. Ik pak mijn Roze/Rode jas en trek hem aan XD. Ik loop naar de fietsenstalling en zie dat er een groepje meisje PRECIES voor MIJN fiets. "Uh mag ik er ff bij?" vraag ik. Ze doen net of ze me niet horen en blijven gewoon mooi staan kletsen. Ik ga voor een van de meisjes staan. "Zou ik misschien bij mij fiets mogen?" herhaal ik nog eens een beetje Geïrriteert. Ze bekijkt me vies "Zou je misschien even aan de kant willlen?" vraagt ze en duwt me weg. OMG Vuil kut wijf dat ze is! Grr ik ben nu nog pissiger. Na een kwartier ofzo, "Zullen we maar naar huis gaan?" vraagt dat zelfde meisje. "Ja" zeggen de anderen. Snel geeft het meisje nog een schop tegen mijn fiets aan. Grr Ik steek de sleutel in het slot en haal hem uit de euhm standaard ding waardie instaat XD. En dan kom ik erachter dat mijn banden lek zijn. -_- Dus, ik loop met de feits aan mijn hand 3 kilometer ofzo naar huis toe. "Wat ben je laat lieverd, is er wat gebeurd?" vraagt mijn moeder als ik EINDELIJK thuis kom. "JA! TEVEEL!" zeg ik boos en stort huilend neer op de bank. "Was je eerste les Japans niet leuk?" vraagt ze. "Jawel super" zeg ik. "O, dat klinkt al beter" zegt ze. "Wie was je leraar?" vraagt ze nieuwsgierig. "Ja zel het waarschijnlijk niet geloven maar het is de zanger van LM.C! Maya! MAYA is mijn leraar Japans!!" zeg ik door het dolle heen. "Lieverd, dat klinkt echt heel erg ongelovig maar ik geloof je. Wat leuk^^" zegt ze. "Maar wat was er dan zo erg? Wil je het vertellen?" vraagt ze. "Ja, euh.." Ik vertel wat ze dit keer hebben geflikt. "Ach lieverd" zegt mijn moeder en wrijft over mijn rug. "We zullen snel je fiets maken" zegt ze. "Maar, er is nog wat gebeurd he?" zegt ze. Ik knik. "Vertel het is" zegt ze. "Maya vroeg of hij me bijles mocht geven" zeg ik. "Maar waarom?" vraagt mijn moeder verbaasd. "Nou, dat weet ik eigenlijk niet" zeg ik. "Oewh, als dat maar goed gaat" zegt ze. "Ma-ham..-_-" zeg ik. "Ik moet dus iedere schooldag om 7 uur naar bijles" zeg ik. "En waar is die bijles?" vraagt ze. OMG euh "School" lieg ik. "nietwaar je liegt, ik hoor het aan je stem" zegt me moeder. "Uhu.." zeg ik. "Ach laat ook maar, is het vandaag al?" vraagt ze weer, Ik knik. "Naja, het middag eten is allang klaar kijk maar of het nog warm is anders warm je het op" zegt me ma weer. (Tsjah ik eet 's middags warm). Ik knik en loop naar de keuken. "TOMATEN SOEP" gil ik. Snel pak ik een kom en doe daar een beetje in. Gelukkig het is nog warm^^ Ik loop terug naar de kamer en ga het opeten XD. "Is het lekker?" vraagt mijn moeder. Ik knik. "Mooizo" zegt ze. Als de soep op is ga ik naar boven en mijn huiswerk voor maken.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 28 aug 2009 - 1:34:
muhzhhhhahahahahhaha en ik lees nog altijd 2 x leuk eh? jah jej nu benb ik blij naja ik ga het volgende deel lesen XxXx linsoooooo


melmeisie
melmeisie zei op 6 aug 2009 - 3:42:
Het is ubber leuk....Dat klinkt niet te geloven maaar ik geloof me zelf haahahha jij bent veel te hyper en gilt veel Das leuk