Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Just A little story..... (meerdere SA's) » Just A little story of the tube

Just A little story..... (meerdere SA's)

7 sep 2009 - 14:08

486

2

242



Just A little story of the tube

(Tube = metro) Heel maf ik weet het ^^ maar hij is creepy :O

Rustig zit ik te wachten op de metro. Het station is verlaten en leeg. Stenen zijn vies en kapotgeslagen en sommige zelfs verdwenen. Ik hoor de metro al aankomen. Ik sta op en ik stap in metro. Het is erg druk en ik draai me om en ik zie mijn tas nog naast het bankje staan. GVD.... Ik loop de metro uit en ik pak mijn tas. Ik haast me weer naar de metro maar de deuren sluiten voor mijn neus.. SHIT!! Ik ga weer op het bankje zitten. Ik kijk op het bord waar de tijden opstaan. De volgende metro komt pas over een half uur. Ik zak in elkaar. GVD!! waarom nu.. Zuchtend kijk ik om me heen. Ik hoor geluid uit de verte, maar ik besteed er niet veel aandacht aan. Ik pak mijn mobiel en ik begin er spelletjes op te spelen. "Zo, zo wat doet zo'n mooie dame als jij hier?" Ik schik en ik kijk op. Ik zie een stel oudere mannen staan. Ze zijn ongeveer rondt de dertig. Een man die het aan mij vroeg heeft een wat donkere huid en zwart haar. Hij heeft een snor net als de andere hebben. "Verstond U me wel" Ik knik. Iets in zijn stem maakt me bang. "Ja zeker ik ben gewoon een beetje afwezig." "Nou wat doet U hier dan??" "Ik ben naar mijn bedrijfsuitje" De man knikt "Ik heb vandaag iets speciaals voor jou" Ik kijk de man verbaast aan "Je mag een keuze maken. Het komt niet vaak voor maar wij zijn in een vrolijke bui." De mannen glimlachen naar mij. "Wat kies je: Engelenlach of groepsverkrachting" Ik schik bij het woord. W..w..wat zei hij nou. Ik knipper met mijn ogen "Zeg het, we hebben niet heel de dag" Ze zijn in de meerderheid en ik zucht. "E..e...engelen..lach" "GVD waarom kiezen ze daar altijd voor" De man haalt een mes tevoorschijn. Ik merk gelijk dat ik voor het verkeerde heb gekozen. Een andere man heeft een zak met zout in zijn handen. Wat moeten ze daar nou weer mee?! "Niet schreeuwen" De man pakt mij bij mijn mond beet en zet de mes in mijn mond. Ik voel langzaam de mes tegen de zijkant van mijn lippen snijden. Ik sluit mijn ogen en de mes gaat in een keer van de zijkant van mijn lip naar mijn oor. "Ahhhhhhhhhhh" Ik schreeuw het uit. Mijn opengesneden wang doet vreselijk pijn. Al snel doet hij het ook bij de andere kant. Hij gooit er bijna heel de zak zout over heen. Mijn wangen beginnen te branden. "Dit zorgt er wel voor dat je nooit meer het verkeerde kiest." De mannen lopen weg. Mijn wangen doen zo pijn. Mijn lichaam begeeft het en ik val flauw en alles wordt zwart voor mijn ogen.

Ps. Zout zorgt er voor dat de wond gelijk geneest zodat het niet meer terug aan elkaar groeit.


Reacties:


JoLiEnNnN
JoLiEnNnN zei op 7 aug 2009 - 21:28:
awtsch dat moet zeer doen
btw super goe geschrevn ze !!
xx.


MissCullen
MissCullen zei op 7 aug 2009 - 1:41:
He ik heb er wel eens van gehoord.. Nou wel goed geschreven best eng om te lezen.. Maar ik vind het mooi geschreven