Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » Ontdekking deel 21

what if there is no hope

7 aug 2009 - 0:46

520

0

139



Ontdekking deel 21

K maak hem vedder omdat ik vind dat het mijn eerste verhaal af moet ^^ laat een berichtje achter

Ik laat mijn hoofdzakken "Hij zal nooit meer terug komen" Verdriet giert door mijn lichaam. "Rustig hij komt wel terug" probeert Alice mij gerust te stellen "Tuurlijk" zeg ik snauwend terug "En wel persies nu" op het moment dat ze zecht gaat de bel. "Ha ha leuk hoor" Ik ben hun pogingen om mij weer blij te maken zat. Ik ben dit verdoemde huis beu. "H..hoi" Ik knipper met mijn ogen het is Niek. Alice had gelijk. Natuurlijk-.- "Hoi"ik ben niet in staat een emotie te tonen. Ik voel me leeg ook al had ik nu blij moeten zijn. Ik leun tegen de deur aan. "Alles wel goed" Ik schud mijn hoofd. Met mij gaat het vreselijk. Ik kon Niek maar niet uit mijn hoofdt zetten en het was ook niet bepaald gemakkelijk met de visoen die ik had gezien met behulp van Alice der gave. "I..ik... ik had niet zo moeten over drijven." Ha had hij eerder kunnen bedenken. De gedachte hoe hij weg renden spoken weer door mijn hoofd. "Kom op zeg wat" Niek klinkt nu geirriteerd. "Hoi" "Wat is er met je" Ik kijk naar zijn gezicht. Mijn lichaam voelt zwak aan en al snel stort ik in elkaar. Alles word zwart voor mijn ogen.
Mijn lichaam kan nog niet bewegen. Alleen oren horen al dingen en snel ga ik het gesprek tussen Carilise en Niek luisteren."Carilise wat is dat toch. Dit is al de tweede keer" "Ik weet het niet. Het lijkt wel of iets het leven uit haar zuigt."Ik hoor Niek luid zuchten"Juist ik wil weten wat het is!!" "Sorry, Niek maar daar bij kan ik je niet vedder helpen." Al snel komt mijn lichaam op gang. "Carilise??"Pers ik uit mijn lippen. Carilise schrikt en andwoord dan "Ja, Elise" "Mag ik even een mes" Ik ga recht op zitten. Hij geeft me een mes. Ik maak met veel kracht een klein sneetje in mijn vingen. Er komt een druppeltje bloed uit dat ik op een glas plaatje laat vallen. "Carilise geef me jou hand Alsjeblieft." verbaast geeft carilise zijn hand "en Niek wil jij even je shirt pakken die je aanhad toen we hier aan kwamen. Niek pakt zijn shirt en geeft hem aan mij. Een vreselijke geur komt er vanaf. Ik kijk door de microscoop naar het glas plaatje van mij en die van carilise. "Ummh heel appart" vervolgens haal ik een haar van het Shirt en trek ik een haar uit mijn haar. "Juist" "Wat zie je Elise" vragen Carilise en Niek nieuschierig "Mijn bloed is dikker roder en de bloedcellen bewegen veel sneller dan Carilise bloed. Dat betekend dat als je een rechtstreekse afstameling ben dat je dan veranderingen in je lichaam krijgt" "Ik snap je nog niet helemaal" zecht carilise geintereseerdt "Ik heb dus anderbloed. Dat heeft Tess natuurlijk geproeft en mee genomen dus" "zij heeft ook bloed van jou in zich" zecht niek "Juist, Als zij in de buurt is krijg ik waarschijnlijk zo'n Black out. We stoten elkaar een soort van af" "Dus je beweert dat ze in de buurt is" Ik knik mischien wel dichter bij dan je denkt"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.