Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » Headache

what if there is no hope

7 aug 2009 - 1:06

316

0

183



Headache

laat een berichtje achter

"Hahah, nee joh" lach ik "Wel wel"zecht lea "Zal het echt" Ze knikt "Vind je haar ook leuk??"Jason knikt "Ik ben zo blij voor jullie. Lea dacht dat ze maf was en nooit ingeprint kon worden.Maar kijk ze is nu zielsverwat met Jason. Ik ben zo blij voor hun. Een hoofdpijn speelt op in mijn hoofd. "Ik ga heel even" "Oke kom wel zo weer terug" Ik ga met mijn handen over een plank met asprienes "Asprientje nodig" Ik knik licht. "Hier" "Dankje Jake" Ik gooi een paar pilletjes in mijn keel en ik hoop dat het werkt. Rustig ga ik op de bank zitten bij Jake thuis "Heej, Elise.. weer hoofdpijn."Billy komt naar mij toe gereden .Ik knik zacht." Het komt de laaste tijd wel erg vaak hea" Ik knik weer zachtjes. Mijn hoofdt begint opeens enorm te tollen "Ik haal carilise, wel"Billy rijd weg en roept Carilise. "Aha, ik zie het al" "Wat is het??" "We denken dat het licht aan haar bloed. Het gaat veel sneller. Het zal zo wel op houden" De avond gaat langzaam voorbij en de hoofdpijn mindert niet. In de avond brengt Carilise en Jason me naar huis. "Het is nog niet gemindert hea" Ik schud mijn hoofd en en komt nu een stroom met pijnlijke stoten door mijn hoofdt. Niek is vandaag gaan jagen met Rosalie en Emmet. "rustig ik heb Niek gebeld"zecht Carilise onverwachts "waaom" "Ik weet het niet" Ik wil niet dat hij te kort komt aan bloed door mij.
Na een tijdje komt Niek naar mijn kammer toe gelopen. Mijn hoofdpijn is heel de tijd al beetje voor beetje aan het weg trekken. Vlak voor Niek thuis kwam was het voor bij. "Hoi" en ik tover een glimlach op mijn gezicht "Haai ik hoorde dat je hoofdpijn hebt" en hij gaat langzaam en teder met zijn hand over mijn voorhoofdt "Rustig het is al over"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.