Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Slecht geweten

The one I will love { GEEINDIGT }

12 aug 2009 - 18:24

257

0

272



Slecht geweten

laat een berichtje achter

Ik stop het blaatje tussen mijn corcet en ik loop naar de deur toe. Ik stap door de deur en ik gooi hem in een keer dicht. Opgelucht haal ik adem en ik loop snel weg.
"Hallo" Van schrik spring ik op. "Wat is er... een slecht geweten" Mijn adem haling gaat vreselijk snel.
"Je liet me schrikken"
"wat was je aan het doen" vraagt Antonie. Ik krijg de rillingen op mijn rug. Shit nu moet ik wat bedenken... kom op.
"Op zoek naar het toilet"
"De toilet is die kant" Hij wijst naar het toilet. Duh dat wist ik ook wel...
"Dankje" Ik haas me er naar toe. De rillingen lopen nog over mijn rug. Ik zucht en ik stap naar binnen. Ik laat mijn lichaam tegen de deur zakken. Adrealine die er net niet uit kwam. Schiet nu door mijn lichaam. Mijn handen zijn aan het trillen. Ik pak het blaadje uit mijn corcet. Ik hoor stemmen achter de deur. Snel stop ik het weer terug en loop ik het toilet uit.
"Halo heren" Ik maak een lichte buiging
"Halo schone dame, ik heb U nog niet eerder gezien" Het zijn twee mannen een met een snor en grijs haar hij ziet er best oud uit en de ander is juist jong en heeft een glade keel. Ik glimlach
"Ik ben Lady Dubois" Hij geeft me een zoen op mijn hand.
"Als U mij even exuseer ik moet vedder" Ik glimlach en ik buig weer licht.
De mannen doen het zelfte. Ik moet deze brief laten zien aan Munchu en de anderen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.