Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Anti mensheid

The one I will love { GEEINDIGT }

12 aug 2009 - 19:29

257

0

295



Anti mensheid

laat een berichtje achter xxx vn mell

"U koets staat klaar mevrouw" Ik knik en ik stap in de koets. De koets volgt weer het hobbilige pad naar het huis van Munchu. Ik stap uit en ik ren naar hem toe.
"Je gelooft nooit wat ik heb gevonden"
"wat is het dan??" Ik wenk Munschu naar binnen toe. Zo tezien zit de rest al binnen.
"Ok ga zitten en zorg dat je je ergens aan vast pakt want dit is schokkend." Iedereen kijkt me belebert aan. Pff en ik rol met mijn ogen "Antonie gaat een aanval doen op de mensheid" Alle vampieren lijken nog steeds niet geintereseerdt " Dat betekent dat ieder mens een vampier word" Ze lijken het niet erg te vinden..."Wat denken jullie wat jullie dan nog moeten drinken" Nu lijken ze geintereseerd.
"Dieren.. jij doet dat toch ook" Ik knik
"Maar wat als de dieren uitgestorven zijn na een korte tijd?" De vampieren kijken geschrokken "Snappen jullie het.. De mensheid uit gestorven de dieren en wat denk je dat Antonie dan word"
"En hoe ga je jou theorie bewijzen?" Ik haal het briefje uit mijn corcet.. Die dingen zijn best handig. Iedreeen kijkt geschoken en praat door elkaar.
"Stilte stilte!!" sust Manscu iedereen.
"Je hebt gelijk we moeten wat doen.. Weet je welke wapens hij heeft"
"Van alles.. tot het modernste toe" Ze scrikken "Rustig het is meer om de mensheid neer te halen."
"Maar hoe gaan we het doen ze halen ons plan door de war"
"Ik heb een plan" Zeg ik nonchalant.
"Oke vertel het maar"
En ik begin met het vertellen van mijn plan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.