Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Feestje -.-

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 0:06

278

0

230



Feestje -.-

laat een berichtje achter xxxxxxx vn mell

Ik pak mijn zwaarden en mijn handschoennen. "Deze dame is klaar voor een gevecht" Iedereen lacht en ik stap mijn koets weer in. Ik krijg weer rillingen over mijn rug waneer ik er aan denk dat ik weer naar Antonie toe moet. Ik zucht en ik stap uit waneer de deur van de koets voor mij open wordt gedaan. "Danku" zeg ik beleeft terwijl ik naar Antonie toe loop. Ik maak een buiging voor 'De koning'. "Heer ik heb in de stad een feest voor U georganiseerdt ter verering van U" Antonie lijkt het leuk te vinden en voor ik het weet zitten we alweer in onze koetsen opweg naar de stad.Ik vind het wel irritant dat hij zo veel bewakers mee neemt. We komen in de versierde stad aan.
"Lang leve de koning" Roepen een paar burgers. Cool ^^.. heel overtuigend. Vol zelf vertrouwen stap ik de koets uit.
"U mag hier Uw plek innemen" en de koning gaat zitten. "De wachters kunnen plek hier nemen" Het is persies twee meter van Antonie vandaan. "De rest van de wachters verzoek ik om plek te nemen bij de fontein" Die er onspronkelijk staat ter ere van mijn ouders. Ik zucht van woede en ik kijk met meer verafschuwing naar Antonie. Het feest begint en er zijn vele op tredens
"Is het normaal dat mijn wachters zo verweg zijn" Ik knik
"Ja, heer. Anders storen ze uw zicht." Hij knikt begrijpent en de tijd gaat langzaam voorbij.
"Sorry maat ik ga even naar het toilet"
"Tot zo schatje" Ik hou mijn hart vast waneer hij dat woordt zecht. Ik walg nu ook van me zelf. Zo snel als ik kan loop ik door.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.