Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Leegte

The one I will love { GEEINDIGT }

13 aug 2009 - 21:43

200

0

245



Leegte

laat een berichtje achter ^^ xxx vn mell

"Laat me los of het zal je berouwen!!"
"Hahah ik heb je al gehad!!!"
"Dat lukt je nooit voor een tweede keer" hij pakt me bij mijn middel en draait mij zodat ik met mijn gezicht naar hem toegedraait sta. Ik kan mijn aandacht niet meer vestigen op het zwaart en je hoort het met een harde kling vallen.
"Ahh wat jammer" Ik kijk hem zuur aan.
"Laat me gaan. Je gat hier voor boetten hoor!!!" Het kost me mijn zelf beheersing om niet te schreeuwen.
"Jij en welk leger" Hij draait mijn lichaam naar het plein toe. Iedereen is weg. Leegte vult me van binnen. Hij is klaar ik heb geen hart meer. Mijn hart is weg. Haat vult mijn lichaam.
"Ik krijg jou nog wel" Hij draait mijn lichaam weer naar zich toe. Ik voel me slap mijn lichaam licht in zijn armen. Er is nu niks meer om voor te vechten. Ik mag niet opgeven. Kom op!!
"mocht je willen" Zijn blik is ondoorgrondelijk.
"AAHHHHHHHHHH" Een hellse pijn vult mijn lichaam als zijn lippen op de mijne komen het lijkt net alsof hij alle vreugde uit mijn lichaam zuigt. Ik voel me steeds leger tot dat het zwart voor mijn ogen wordt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.