Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Leugens

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 2:35

248

0

272



Leugens

laat een berichtje achter

Ik kijk uit mijn raam en ik zie de uitgestrekte landschappen voor mij en het gezellige dorpje. Van Antonie mag ik niet buiten de muren van het kasteel komen tenzij ik met hem samen ben. Ik voel me net gevagen.
"Hallo schat" Ik draai mijn lichaam om en ik lach naar hem.
"Hoi, wat kom jij hier doen?"
"Ahh waarom zo'n verzet?" Antonie
"Ik voel me gewoon wat opgesloten" Hij slaat zijn armen om mijn middel
"Ik zal het goed met je maken" en hij zoent me in mijn nek.
"Je weet dat ik niet het bed met je deelt voordat we getrouwt zijn" Hij zucht "Maar ik wil wel iets weten. Ik heb er al die tijd niet echt aan gedacht maar hoe ben ik eigenlijk mijn geheugen kwijt geraakt?" Hij slikt.
"Het is moeilijk te vertellen"en hij fronst zijn wenkbrouwen.
"Hoezo moeilijk heb je soms iets slechts gedaan??"
"Nee, nee het ligt gewoon diep" Hij andwoorde iets te snel, maar ik besteed er niet veel aandcht aan.
"Nou hoe zit het dan??"
"Je had een.." Het begint heel moeilijk en zijn wenkbrouwen blijven gefronst "Vriendje genaamt Edward... Hij had je mishandeld en.. en.. Toen had ik je gered" Ummh interesant
"Maar hoe raak ik daar van mijn onderbewustzijn en mijn geheuge kwijt?"
"Je werdt met een vreselijke hoge snelheid tegen de muur door hem gegooit"
"Gelukkig ben ik nu dan bij jou" Ik ga langzaam met mijn lippen over de zijne. Hij is altijd al ruw geweest sinds ik hier ben. Hij wilt altijd maar meer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.