Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Gokke ^^

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 4:09

269

0

244



Gokke ^^

Bn gokverslaafde :P laat een berichtje achter xxx vn mell

"Kom op we moeten gaan" Ik trek mijn jurk aan en al snel vertrekken we naar het casino. Ik kijk naar de man die piano aan het spelen is, naar de dames die aan het dansen aan het zingen zijn, naar de mannen die hun verlekkert aankijken, Ik kijk naar de grote kroonluchters en naar de mensen die rond lopen.
"Wat vind je hier van" vraagt Antonie
"Geweldig" Als snel word ik door een paar vrienden van Antonie en vooral van mij naar een tafeltje mee getrokken.
"Weet U hoe het moet"Zecht een van de twee mannen. Ik schud mijn hoofd
"Ik leer het wel als ik speel" Ik lach lief en ik begin met spelen. Het spel heet roulette en het is echt supper leuk. De middag ging snel voorbij en ik was in de avond totaal uit geput. Ik lig s'nachts in een ander bed dan Antonie. Iedere avond probeert hij het weer, maar ik blijf volhouden. Geen seks voor het huwelijk.
Zo'n bed is verdoemt handig om te denken en te dagdromen. Ik haat het feit dat ik niet kan slapen en al mijn zorgen kan vergeten. Ik stap uit het bed en ik kijk naar de sterren. Ik denk aan de Jongen die ik elke keer als ik mijn ogen sluit voor me ziet. Ik ruik zelfs bijna zijn geur. Het is zoet en ruikt echt heel erg naar bloesem in de lente. Eigenlijk gewoon als het lekkerste aroma dat je ooit heb geroken. Ik zucht. Zal hij echt bestaan? Ik kijk naar de meest glimmende ster aan de hemel. Zal hij nu ook naar de sterren kijken?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.