Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Opmaken

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 16:15

213

0

283



Opmaken

laat een berichtje achter xxx vn mell

"Ik snap wel wat de heer in U ziet" Ik kijk de bediende lief aan.
"Kom op ik ben ook maar een vampier"
"Een van de mooiste vampier die ik ooit heb gezien"
"Alle vampieren zijn mooi, dat is nou eenmaal hoe we zijn"
"Geloof me jij bent een van de mooiste" De bendiende gaat vedder met mijn haar. "U ziet er beeldschoon uit" Zecht ze als ik klaar ben en ik in de spiegel kijk. Ik ga er niet meer tegen in, want zij blijft toch aanhouden dat ik een van de mooiste ben. Dan heeft ze de jongen uit mijn gedachtes nog niet gezien.
Ze zorgt dat mijn jurk netjes zit en mijn accoires.
http://www.geocities.com/keizerinelisabeth/home/andrassy/sisi5.jpg (Haar jurk en haar en accoires)
"U zult schitteren op het bal" Ik zucht het bal. Ik heb geen zin in het bal. Iederekeer als ik met Antonie dans staat hij op mijn tennen.
"Hier uw masker" http://www.dark-enchantment.nl/Masker_Lola.jpg
Ik Loop de deur uit en ik kijk of ik niks ben vergeten. Ik kijk om mijn vinger naar de ring en dan naar het armbandje. Waarom maakt hij nou zo'n heisa om zo'n ring. Ik rol met mijn ogen.
"Halo schoonheid"
"Hallo Antonie" Ik maak een lichte buiging en hij pakt mijn hand. We lopen door de mensen en we beginnen met dansen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.