Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Mysterieuze jongen

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 16:38

207

0

258



Mysterieuze jongen

Laat een berichtje achter ^.^ xxx vn mell

"Wat vind je van het gemaskertbal ik heb het speciaal voor jou georganiseerdt"
"Geweldig" Ik probeer te laggen naar hem om mijn droevigheid te verbergen. Ik vind het zo irritand om met hem te dansen. Pfff hij kan nog geen eens dansnen.
"Zou ik deze dans van deze prachtige dame van U hebben" er staat een jonge man naast ons.
"Ow ja hoor. Ik heb toch dorst"en Antonie loopt weg. Ik buig tegen over deze jonge man. Hij heeft ongeveer mijn leeftijd. De dans begint. Hij leid ongelofelijk goed. Als snel kijkt iedereen naar ons.
"Ik hoorde dat je niet gelukkig bent" De jonge fluistert het in mijn oor. Verwaring overspoelt mijn lichaam. Wat bedoeld hij ? hoe weet hij dat ? De belangerijkste vraag val al is. Wie is hij?
"Hoe komt U er bij"
"Ik heb zo mijn bronnen" Ik besteed nu mijn aandacht voledig op de dans. Ik heb in zo'n lange tijd niet meer zo leuk gedanst. Ik heb eindelijk iemand die net zo goed is als mij. Langzaal stopt de muziek en is de bal al weer voor bij.
"Ik moet gaan maar zie ik je vanavond achter het kasteel" Fluistert hij lief in mijn oor. Ik sta verbaast tussen de mensen. Kijkend naar de jongen die weg loopt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.