Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Verwaring

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 17:04

237

0

247



Verwaring

laat een berichtje achter xxxxxx vn mell

Ik wordt uitgekleed en ze trekken mijn nachthemd aan. Als de bediendes weg zijn trek ik mijn mantel aan en sniek ik naar buiten. Ik zie de jonge man staan. Ik maak een lichte buiging. Ik kijk nog een keer goed en ik zie dat het die jonge is die ik dag en nacht voor me ziet.
"Hoi" Ik kijk hem bustuderend aan. Wie is het??
"Wat is je naam jij mysterieuze man" De jongen schrikt.
"Wat is er gebeurt met je Johanna" waarom zegt hij de naam van de bediende ??
"Wie ben jij en waarom vernoem je mij naar een bediende"
"Ik ben Edward" Ik schrik en ik loop naar achter. Antonie zei dat ik moest op passen voor hem .Hij had me mishandeld zij Antonie.
"Ga bij me weg"
"Johanna, wat is er gebeurt mer je" Die Edward staat nu voor me en houd me beet bij mijn armen. Ik ben niet bang voor hem zo als ik zou moeten. Ik geniet juist van zijn aanraking. Het is echt zo anders bij Antonie.
"Je hebt mijn ring om" Merkt hij op. Hij pakt teder mijn hand. Ik wordt afgeleid door zijn vingers die over mijn hand gleiden.
"Pak die verader" Zecht Antonie woest. Edward kijkt me verbaast aan. Ik kijk van schrik naar Antonie.
"Hij heeft je bedrogen Elisabeth" De wachters pakken Edward op en voeren hem naar de kerkers.
"Het is better voor je als je hem nooit meer ziet Elisabeth!!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.