Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Will you marry me ?

The one I will love { GEEINDIGT }

14 aug 2009 - 23:40

278

0

248



Will you marry me ?

laat eenn berichtje achter xxxx vn mell

Ik heb Edward nu al drie dagen niet meer gezien. Ik mis hem elke dag meer. Ik weet niet hoe het zit, maar mijn lichaam verlangt naar zijn aanraking, zijn geur en gezicht. Ik heb iets met die jonge.
"Elisabeth" Pff mag ik ook nooit alleen zijn op mijn kamer. Ik kijk naar mijn ring. Ik doe hem nooit meer af.
"Wat is er?"
"Ik heb wat voor je"
"Al weer" Hij knikt en gaat met de rug van zijn hand over mijn wang. Mijn handen zijn gerimpelt en voellen gewoon ruw over mijn wang. Hij gaat op zijn knieen en pakt mijn hand. O, nee niet nu.. niet nu...
"Wil" Kut nu is mijn leven voor bij hij gaat het vragen. Ik zet me schrap. "Je met mij trouwen" Ik kijk hen knipper met mijn ogen. Shit wat moet ik er nu op zeggen
"Antonie ik wil geen overhaaste dingen doen"
"Zeg nu ja of nee"
"Geef me tijd om er over na te denken"
"Ok maar ik zou smachten tot het moment jij de mijne bent" Verdriet en pijn vult mijn lichaam.
"Ik moet even gaan" Ik ren weg voor dat hij kan reageren. Ik gooi mijn lichaam tegen de muur. GVD..GVD..GVD Wat is er met bij aan de hand !!! Ik bal mijn vuisten en ik sla met veel kracht tegen de muur. Ik ren in de war weer het bos dat er binnen de kasteel muren is. Het is niet echt een bos maar meer gewoon een baar bomen en bosjes. Wat is er met mij aan de hand!!! Wat doet die Edward met mij. Als hij er nioet was geweest had ik nu zekker verloofd met Antonie geweest.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.