Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Game over

The one I will love { GEEINDIGT }

20 aug 2009 - 0:19

287

0

233



Game over

laat een berichtje achter over wat je er van vind ECHT dankje als je een berichtje achter laat ^^ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vn mell

"Johanna stop!" Edward stopt me en trekt me terug naar hem.
"Wat is er Edward??"
"wat is er met je gebeurt"
"daar is geen tijd voor we moeten nu zorgen dat iedereen veilig blijft."
"Maar..."
"Edward kom nou maar!!"

"Johanna ik zie dat je een stuk onbenul heb meegenomen"
"Ook hallo Antonie" Hij komt dichterbij
"Zo zo schoonheid lekker buiten gespeeld"
"Je spelletje is over Antonie!!"Vanaf nu gaat alles opeens heel snel
Antonie staat voor me met een mes in zijn handen hij poort met het puntje in mijn buik. Ik voel het prikken en ik zie mijn leven aan mij voor bij gaan.
"Weltruste" Fluisterd Antie in mijn oof en voor ik het weet zijnt de mes over mijn buik en hoof ik een ander mesblad er tegen aan komen. Ik kijk naar mijn buik en ik voel me misselijk.
"zo zo en wat wil jij tegen mij gaan doen" Ik kijk naar Edward hij zwijgt.
"rustig maar Johanna ik red je wel" Ik voel de zachte rustige trillingen van Edwards stem langs mijn lichaam glijden.
"Ow jij gaat dus voor de zwijgende dood" Ik hoor een paar kreten en geluiden. Ondertussen verlies ik mijn evenwicht en bewustzijn.
"Dit word dan jouw einde" hoor ik de stem zeggen die ik me altijd nog zal herinneren. De mooiste stem die ik ooit gehoord heb. Ik hoor nog een kreet van Atonio en duisternis vult mijn lichaam.

"Johanna??" Langzaam open ik mijn ogen. Ik gooi mijn lichaam gelijk om Edwards nek waneer mijn ogen hem herkennen.
"Is het voorbij" Edward knikt. Geluk overspoelt mijn lichaam.
"Ik had het nooit zo bedoeld Edward het was niet mijn bedoeling echt"
"Stt je verpest het moment" Ik kus Edward en ik voel dat ik vooraltijd gelukig en veilig bij hem ben


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.