Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fame and Pain » Ego tripper

Fame and Pain

22 aug 2009 - 0:58

561

1

314



Ego tripper

laat een berichtje achter xxxxxxxxx vn mell

"Hoorde je dat er een beroemdheid hier bij ons op school komt" Ik rol met mijn ogen
"Nee en ik wil ook niet weten wie" Amy richt zich nu naar Jamie
"Ryan Johnson" en ze beginnen allerbij te springen.
"Ha wees realistisch meiden, je zal hem waarschijnlijk toch niet zien door de muur van meiden om hem heen" Ze kijken mij nu geirriteerd aan.
"Kaira Tunder spirit doe normaal en vind hem nou ook leuk" Hoe kan ik nou ooit iemand leuk vinden die zo'n ego heeft. Dat hebben al die mensen die zo rijk en zo popu zijn. Ik rol met mijn ogen
"Ik ga naar huis school is afgelopen" Ik wijs naar de klok dat gejuig van hun heeft zo lang geduurt dat we al drie lessenn vedder zijn. Ik pak geirriteerd mijn tassen en ik fiets naar huis toe.
"Hi mam"
"Eej schatje. Heb je al kennis gemaakt met onze buren" Ik schud mijn hoofd
"Komt wel een andere keer"
"Kom op Kaira ik denk dat je het heel leuk zal vinden" Ik pak wat geld
"Mam ik ga nu eerst kleren kopen" en ik geef haar een zoen op haar voorhoofd. Ik stap op mijn fiets en ik rij naar huis. Pff wat een gedoe allemaal. Iedereen zijkt. Ik stap van mijn fiets en ik zet hem vast. Ik loop door de winkel op zoek naar kleren. Ik kijk op een stapeltje voor me en ik hoor opeens een paar meiden achter mij gillen.
"Dat is Ryan Johnson" Opeens is heel de winkel leeg en staan alle meiden om hem heen. Ik irriteer me er aan en ik loop naar een andere kleding rek. Ik gun hem nog geen eens een blik moet je horen wat die meiden wel allemaal niet doen straks heeft hij geen kleren meer over. Ik moet laggen bij de gedachte dat er straks mischien geen hele Ryan meer is.
Mijn hart gaat sneller kloppen waneer iemand zijn hand op mijn schouder legt.
"Hallo ik denk dat wij nog niet aan elkaar zijn voorgesteld" Ik draai me om en ik zie Ryan staan. Ik walg gelijk. Hij heeft nog geen eens een schrammetje of een scheurtje in zijn kleren.
"Zou je je hand van mijn schouder willen halen" Hij haalt snel zijn hand van mijn schouder.
"Wat is je naam"
"Kaira en ik wil graag met rust gelaten worden" Ik loop naar een andere stapel met kleren.
"Maar kom ik ben een" Rillingen lopen over mijn rug.. Ugg een groot ego ook nog.
"Nietsnut en nu moet ik gaan" Ik pak de kleren die ik heb gevonden en ik loop naar de kassa. Gelukkig blijft die Ryan staan.
Ik pak de sleutels uit mijn zak en ik probeer mijn fiets slot open te krijgen maar hij blijft haken. "GVD, GVD, GVD." Ik probeer het nog een keer maar dit keer draai ik mijn sleutel met meer kracht om. Hij breekt af." Pff perfect kan het nog erger" en het begint keihard te regennen. Perfect -.- . Ik pak mijn fiets en ik loop richting huis. Ryan komt langs gereden met een limo.
"Ik kan je wel een lift geven" Ik kijk naar mijn fiets
"Nee ik red het zelf wel"
"Weet je het zekker" Hij kijkt me aan met zijn licht blauwe ogen.
"JA en kijk me niet zo aan. Ik moet nog een tievus eind naar huis lopen" Hij kijkt me nog even bezorgt aan en rijd dan naar huis.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 22 aug 2009 - 0:32:
oooooh.
doet hij stom of doet zij stom?