Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fame and Pain » Dream

Fame and Pain

22 aug 2009 - 1:04

407

1

251



Dream

laat een berichtje achter ^^xxxxxxx vn mell

Dagen volgen ik kan er echt niet om heen komen. Ik zie Ryan elke dag. Ik walg elke keer meer van hem. Hij probeert altijd met mij op te trekken. Het lijkt wel net alsof ik een aantrekkings kracht heb. Net alsof dat hij me niet kan krijgen en dat hem alleen maar meer trekt. Ik gooi mijn tas op de bank.
"Hoe was school liefje" Ik kijk mijn moeder zuur aan "Juist, meisje ik wil je iets vertellen tegen somige dingen moet je je niet verzetten" Ik snap haar niet en ik kijk haar nu wazig aan "Kom op Kaira hij vind je leuk. Merk je dat dan niet" Ik loop de deur uit. Wat weet zij er nou van. Moet zij niet flik vlooien met die vriend van haar. Ik loop naar het beeld van mijn vader. Mijn ogen prikken en ik kan me er niet tegen verzetten trannen over rollen mijn wangen. Pap, jij wist altijd wel raad. Ik sla mijn armen om mij heen. Mijn moeder heeft me met rust gelaten en ik lig hier wel comfortabel in het gras. Ik val ik slaap en ik droom over de koude nachten en de warme zomer dagen. Over mijn vader. Zijn lag, de blik van mijn moeder als zij naar mijn vader keek, de glinstering in haar ogen die ik sinds de dag dat mijn vader dood is gegaan niet meer heb gezien. Ik word wakker als er een zonnestraal mijn gezicht raakt. Ik open mijn ogen en ik ga met mijn hand over het gras. Mijn vader heeft gevochten voor het gras voor het land en de mensen er in. Ik sluit mijn ogen weer maar de zon schijnt er door ik kijk naar de tijd op mijn telefoon.
"Shit, school" Ik sta op en ik pak mijn school tas. "Ik ga mam doei" Schreeuw ik nog door het huis voordat ik naar school ren. Mijn fiets is nu letterlijk total los. Ik werd boos toen hij niet deed wat ik wou voor de zoveelste keer. Ik ramelde aan hem en hij viel letterlijk uit elkaar. Ik had alleen nog het stuur vast. Ik kom hijgend aan bij school. Kut conditie.
"eej je bent net op tijd" Ik knik naar Jamie. Ik sluit mijn ogen en ik pak mijn boeken.
"Hebben we vandaag erge lessen??"
"Nee alleen wis" Ik zucht das zo'n rot les ik kan nooit opletten en ik haal er alleen maar slechte cijfers.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 22 aug 2009 - 0:36:
arme kaira...