Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fame and Pain » Mayor

Fame and Pain

22 aug 2009 - 1:07

315

1

279



Mayor

laat een berichtjeeee achter xxxxxxxxx vn mell

Ik kijk naar buiten. Ik voel Ryans ogen in mijn rug branden. Ik vind dat gevoel zo irritant. Het lijkt net als of zijn ogen elke keer weer naar mij draaien. Iedere keer krijg ik het gezeur van Amy en Jamie dat hij naar me kijkt en dat ik niet zo irritant moet doen. Ik draai me om en ik kijk Ryan zuur aan hopend dat hij stopt met zo naar me te staren. Zodat ik eindelijk een keer me lunch kan op eten.
Gelukkig het heeft gewerkt hij loopt weg, maar al snel merk ik dat het niet door mij komt.
"Wat heb je nou weer gedaan Kaira. Nu hebben we geen leuk uitzicht meer" Amy en Jamie kijken me boos aan.
"Kijk je toch naar die jongens daar" Ik knik mijn hoofd hun kant op
"snap het nou Kaira. Geen jongen is zo leuk als Ryan" Ik kijk nu naar de jongens eigenlijk ook best zielig. Geen een meisje kijkt meer naar hun om. Zij worden als oud vuil weg gegooid.
"Kom op en hij liep trouwens niet door mij weg kijk maar" Ik wijs nu naar Ryan die daar zwaar bewaakt naar buiten loopt.
"zie ik daar nou de burgemeester" Ik knik
"Ik denk dat hij uit onze stad word gegooid meiden. Probleem opgelost"
"Heb jij dat gedaan Kaira" Ik schud mijn hoofd
"Zo ben ik niet" Maar het had wel een goed idee geweest. Jamie en Amy trekken me aan mijn armen mee. Ze moeten 'naar de wc' Die heel toevallig percies bij de deur is waar de beurgemeester staat.
"Ja burgemeester, zal ik doen en nog een pretige dag"
"Shit we hebben het gesprek gemist" Zegt Jamie als we op het toilet zijn. "Weet je wat ik ga er gewoon zelf op af" Jamie kijkt of haar haar goed zit en ze stapt de deur uit. Nu ben ik wel benieuwd wat er gaat gebeuren.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 22 aug 2009 - 0:38:
het is léééíºíºíºk. ga je snel verder?

ps. zou je mss in word willen schrijven en/of de spellingscontrole aan zetten?