Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fame and Pain » Dress

Fame and Pain

25 aug 2009 - 23:56

318

0

284



Dress

^^

"Kom nou" Ik trek Jamie en Amy mee.
"Hoe zijn de rollen om gedraait" Ik kijk sirieus om me heen... Dar schrikt hun af en daarna schiet ik in de lach.
"Kom nou maar ik wil repeteren." Ze kijken me verbaast aan. Ik duw hun de deur door en ik loop naar Matthew en ik zoen hem vol op de mond. Jamie en Amy staan me aan te gapen. Ik zucht een beetje. Ik heb geenziin om het uit te leggen aan hun. Hij kietelt me in mijn middel en ik begin te giegelen.
"Kom op we moeten nog repeteren" en iedereen pakt zijn instrument. Ik heb een stikker gekocht voor op de drums van Jamie.
"Cowl logo" Ik lag en we beginnen het nummer te spelen dat Amie heeft geschreven. De dag loopt voor de rest geweldig.. Behalve het deel dat ik Amy en Jamie alles tien keer moest uit leggen voor ik vedder mocht gaan met mijn eigen leven.

"Kaira" Ik knik.
"Wat is er??"
"Zou je met mij naar het schoolbal willen gaan??" Ik knipper met mijn ogen. Helemaal vergeten.
"Moet je geld hebben voor een jurk" Ik schud mijn hoofd.. ik heb al een idee.
"Nee tuurlijk niet"
"Het is al vrijdag hea" Ik knik.
"Ik moet nu gaan" Ik pak mijn jas en ik geef hem snel een zoentje. Ik loop de deur uit en richting mijn eigen huis.
"Hoi mam" zeg ik snel en afwezig. Ik loop rechtstreeks naar de zolder. Ik gooi alles van zijn plek "War is het nou?? Waar" eindelijk vind ik de oude naaimachine van mijn oma. Ik zet hem op mijn kamer en ik loop naar eenn stof winkel.
"Mevouw weet u welke stof goed voor mij is??"
"Watr word het??"
"Een galajurk"
"Ben je gevraagt door een speciale jongen??" Ik knik. "Dan heb ik een speciale jurk voor jou" De vrouw geeft me het stof en ik ga weer naar mijn kamer om mijn jurk te maken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.