Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fame and Pain » Stupid dress

Fame and Pain

26 aug 2009 - 0:28

310

0

258



Stupid dress

kort maar grappig hoop ik :P

Ik kijk in de spiegel... De plooien zitten nog niet goed. Ik kijk weer en dan hoor ik de telefoon.
"Hoiii met Jamie"
"eej met donderstraal" ik zucht geirriteerd
"Wat is er meid??"
"Mijn jurk lukt niet.. er blijven maar..." Voor ik het weet heeft ze op gehangen en kijk ik weer vedder in de spiegel. Ik hoor dat er op de deur word geklopt en ik zucht en trek me badjas aan.
"Ik kom je helpen" Ze maakt er zo'n supperman geluidje bij.
"Rustig en het is heel aardig van je maar ik kan hem wel weg gooien" Ik voel een gevoel dat ik verslagen ben en geirriteerd probeer ik de touwtjes los te maken. Ik zak in op de gond.
"Kom op... op staan anders krijg je nog kreukels en dan kan je hem weg gooien"Jamie trek me om hoog en zet me op een krukje. Ze is gruk bezig met kraaltjes en naalden. Stoffen vast maken.
"Hoe kan je dat zo goed"
"Ik moet toch wat doen als ik mijn been weer heb gebroken door te skateboarden" Ik lag
"Jeah sure" Ik sluit mijn ogen en ik voel dat er aan me geduwt en getrekt wordt.
"Sta stil"
"Hoe je trekt me heen en weer" en voor ik het weet voel ik een naald in me zij.. "AUWW dat deed je expr.."
Ze pakt een spiegel en zet hem voor me neer
"How jamie hij is perfect!!" Ik voel trannen opkomen. "echt dankje"
Ik zucht en ik weet zekker dat hij aanslaat.
"Hij staat geweldig met je rode haar" Ik kijk in de spiegel.
"Zo lijk ik teminste wat naast Matthew" Ze lacht
"Nouw dat doe je nooit" Ik pak een kussen en ik gooi hem naar haar.
"Nee mischien ook niet"
"Niet zo naief.. Hij staat je perfect" Ik zucht en kijk naar een volwasse meid.
Ik draai me om en ik vlieg Jamie om haar oren.
"Dankje dankje dankje"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.