Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fame and Pain » Famus People

Fame and Pain

26 aug 2009 - 14:53

252

0

264



Famus People

^^ leave a message

over een paar daagjes is het schoolbal al. Ik zucht... Mijn jurk is echt perfect en de jongen waar ik mee ga. Ik loop naar het raam en ik kijk naar buiten. Ik weet het niet ik heb zo'n rot gevoel. Iets dat me zecht dat het allemaal verkeert gaat lopen. Ik draai me lichaam om en ik loop naar de deur. Het wordt vast perfect. Ik kijk even snel naar de jurk en ik loop dan naar school toe. Ik ben weer een keertje te laat -.-... zo als bijna altijd, maar ik vind het nu niet erg. Hoe minder tijd school hoe meer tijd met Matthew. Ik kijk te vreden naar de vogels in de lucht als ik de gevangenis van een school binnen loop.
"Zo, zo weer te laat" Ik knik en pak het briefje van haar af zodat ik gelijk naar de les kan.
"Wats up??" vraag ik aan Amy
"De les is uitgevallen" Ik verscheur het briefje en ik zak achter over op een stoel.
"Hoezo??"
"Ze zijn dingen aan het regelen voor het school bal. Ze zeggen dat Cassie O'hare op school komt spelen" Ik schrik
"Zekker weer een kennis" Ik geef haar een klap en richt me dan weer op Jamie
"Wie is ze??" Ze schrikken
"Ze is samen met Chantal, Allison en Kimberley de popgroep Dotted Hearts" Ik kijk hun geirriteerd aan. Pop trekt mij niet zo..
"En zij treed dus ook alleen op" Ze knikken
"Daar staat ze bekent om" Ik draai me om... Dat is genoeg beroemdheden voor mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.