Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » foto's van....

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

4 sep 2009 - 18:15

323

2

206



foto's van....

srry datie kort is!

Ik pak het oude fotoboek tussen het stof vandaan, ga er lekker voorzitten en neem het boek op schoot, het zit vol met stof! dus ik blaas dat eraf, voor ik kan lezen wat erop staat, "Wat heb je nu weer? moeten we nu levende foto's gaan eten?" grapt Maya. "Nee sufferd!" zeg ik en richt mijn blik weer op het boek. Er staat: Karyu, Hizumi, Kyoru, Tsukasa en Zero op. Huh? IS ER NOG IEMAND!!?? Dan open ik het boek en zie foto's van 4 kleine babytjes. De eerste paar bladzijden zijn het alleen maar babytjes later worden ze langzamer hand groter, en als de 4 kleine babytjes tieners zijn, komt er nog een ander klien babytje bij. Ik gok dat dat Kyoru is. Het ziet eruit als een meisje.. LAter worden de 4, waarschijnlijk D'espairsRay groter en volwassen en groeit (waarschijnlijk) Kyoru op als tiener. En ja het is idd een meisje! Maar, ik sna het niet wat zou zei in een boek met D'espairsRay moeten doen? Op De laatste foto lijkt D'espairsRay heel erg op hoe ze nu zijn zegmaar, maar er is nergens meer een 'Kyoru' te bekennen. Ik blader het boek nog eens goed door en kom tot de conclusie dat D'espairsRay broers zijn en Kyoru hun jonger zusje is. Maar waaron staat ze dan niet op de laatste pagina? Is ze soms dood gegaan? Wilde haar broers niets meer met haar te maken hebben? ZIJN HET EIGENLIJK WEL HAAR BROERS? ZIJN ZE EIGENLIJK WEL BROERS VAN ELKAAR? ik weet op geen enkele vraag het antwoord. Maya word nieuwsgierig en vraagt wat er aan de hand is. Ik kijk heel moeilijk. "ik heb echt geen flauw idee, kijk moet je dit fotoboek zien!" zeg ik en geef hem het fotoboek. Uruha en Linsey komen er ook bij zitten en samen bekijken we het fotoboek nog eens goed. Maar vinden niks tot dat we de deur open horen gaan....


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 4 sep 2009 - 18:59:
oehhhhhhhhhhhhhhh je moet vddt ik wil weten wie de deur opendd jij moet veddr ik eis het nee echt -.-


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 4 sep 2009 - 18:19:
waaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw omg omg omg wie komt er binnen dat meisje kyoru of zijn het die mensjes van d'espairsray ? omg ogm ogm en wat zullen ze zeggen als ze zien dat we dat fotoboek hebben ogm ogm ogm ik heb zooow veel vragen duzz snel verder xoxoxoxoxo linsoooooooooooooooooooooooooooo <3<3<3<3<3<3<3<3<3 i like youre story