Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forever and Always » [Personages!]

Forever and Always

20 sep 2009 - 15:53

292

16

948



[Personages!]

Ja, ik heb het systeem van actief verhaal/niet-actief verhaal volledig opgegeven aangezien het begon tegen te steken. Vanaf nu is een verhaal actief en niet-actief zoals het mij zint, en ik wil deze zo stilaan eens in overdrive krijgen.
Het plan bij dit verhaal is simpel. Een soap, zoals Missing Pieces. Ik mis een echt lang verhaal waarin ik met veel verhaallijnen en karakters kan spelen en waarin een zijsprong niet noodzakelijk afbreuk doet aan het verhaal. Gewoon, een fanfic-opera. Met overdreven veel decors en bedrijven en acteurs.
Dus, ik heb nodig (van de geïnteresseerden onder jullie, de rest gaan maar met de blokjes spelen):
Personages.
Totale vrijheid, maar hou een paar elementen in gedachten:
- er moet een duidelijke foto bijzitten.
- geef je personage een verleden, een karakter, positieve én negatieve kanten, een talent, een zwakte...
- beschrijf voor mijn part jezelf, of verzin iemand helemaal nieuw.
- géén gedoe van: "Mijn personage moet de vriendin van Tom worden" of "Ik ben de lang verloren tweelingzus van Irene".
- ik zal mogelijk hier en daar iets aanpassen om een personage beter te laten passen
- misschien kan ik niet iedereen gebruiken, en dan spijt me dat (voorbeeld: Scar Tissue. Veel personages gekregen, teveel personages gekregen, niet iedereen kwam aan bod. My bad.)
- for the love of Boeddha, kom aub niet allemaal af met van die fucking scene queens met haar in duizend kleuren, brass knuckles om hun hals en genoeg make-up op hun smoel om een middelgroot europees land mee te bedekken.
- als ik nog één keer een persoonsbeschrijving moet lezen die integraal bestaat uit de woorden "bitchy, maar toch lief", ga ik gillen. Quizlet.nl staat voor u open, maar daar ben ik helemaal niks mee.

Ja, ik ben veeleisend. And I'm okay with it.
Get crackin', sweeties! Ik vertrouw op jullie!


Reacties:

1 2 3 4

RachelMURDER
RachelMURDER zei op 22 sep 2009 - 18:25:
Ik heb een a4 lang voor een personage. ;$ k vond het gewoon leuk volgens mij haha, maar k moet het wel even heel wat inkorten en dan zet ik het erop!

xje


DandeLion zei op 21 sep 2009 - 1:11:
Hooi !
Ik kan weer eens niet slapen dus ga ik een poging doen om een personage voor je te verzinnen ^^


Naam :
Riley Hamann
Leeftijd :
18 , ze ziet er wel wat jonger uit.
Geboorteplaats :
Michigan,Detroit
Foto :
http://fc04.deviantart.com/fs30/f/2008/086/6/5/Green_Dress__Grey_Sky_by_jakegarn.jpg
Levensverhaal :
Riley woonde tot haar 14de in een klein appartementje bij haar moeder in Detroit, leven deed ze echt niet thuis maar eerder op de straat, al haar vrienden deden dit ook. Haar moeder was bang dat er op deze manier niets van haar terrecht zou komen en stuurde haar zonder pardon naar haar oom in Duitsland. Zo komt ze wonen bij haar oom en neef die slechts één jaar ouder is en haar alles van auto’s leert. Echt abnormaal vinden ze dat niet, zowel haar oom als neef zijn immers automechanica en hebben een eigen garage waar ook Riley sinds kort aan het werk is. Eénmaal per jaar, tijdens de zomervakantie, gaat Riley voor een week naar Detroit. Maar dat hoeft voor haar al lang niet meer, ze heeft haar thuis eindelijk gevonden.
Karakter :
Haar uiterlijke en innerlijke komen helemaal niet overeen, ze ziet er uit als een echt meisje-meisje maar gedraagd zich absoluut niet zo. Riley is een echte losbol, ze plukt de dag. Ze is ontzettend eigenwijs en kan er meestal niet tegen als ze geen gelijk krijgt. Van deze eigenschappen heeft ze vooral last als ze weer eens een glaasje te veel op heeft.
Als je haar nuchter treft is ze echter echt een lieve meid die soms te veel nood heeft aan aandacht, affectie en knuffels. Wanneer ze het even niet meer ziet zitten gaat ze naar het autokerkhof, omdat ze weet dat daar bijna niemand meer komt…
Interesses :
auto’s, auto’s en nog eens auto’s ; op stap gaan
Zwakte :
Ze valt steeds voor foute jongens en drinkt meer dan goed voor haar is.
Talent :
Riley kan als de beste auto rijden, zelfs als ze wat gedronken heeft.
Extra :
Haar grote liefde is haar auto, een Ford Mustang Fastback uit 1967


Dit is de eerste keer dat ik een personage verzin voor iemand anders dus hopelijk ben je er wat mee..

xx


UnknownRiot
UnknownRiot zei op 20 sep 2009 - 22:43:
Naam; Kelsey Garcia
Leeftijd; 15
karakter ; Ze kan van hardstikke druk naar ontzettend lam gaan , maar ook naar super serieus. Ze is snel gekwetst maar vertikt het om ook maar te laten merken dat er iets mis is.
Zwakte ; heel snel gekwetst. Kan niet goed vertrouwen, niet ècht tenminste.
Bang voor het donker, en om alleen te zijn.maar ze kan er ook niet tegen als het tè druk is.
verleden; Zolang ze zich kan herrineren heeft ze al problemen thuis gehad. Niks wat ze doet is ooit goed genoeg , en het maakt niet uit wat er is haar tweelingzus komt boven alles.Haar moeder is bijna altijd chaggerijnig en reageerde dat op haar af. Daardoor is ze in een dip geraakt en begonnen met blowen ,omdat dat haar alles deed vergeten. Toen ze bijna elke dag stoned op school kwam werd ze naar jeugdzorg gestuurd en nog geen 3 weken later is ze uit huis gehaalt.Sinsdien gaat het iets beter met haar. Ze woont sins kort weer bij haar ouders.
Foto; http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/09/selena-gomez-stylish.jpg
Talent; Ze kan mensen zich snel op hun gemak laten voelen in wat voorn situatie dan ook.


TWINcest
TWINcest zei op 20 sep 2009 - 20:14:
Naam: Fay Lente de Moor
Leeftijd: 18 [27-04-1991]
Karakter: Verlegen, doet geen vlieg kwaad, niemand kan ook echt boos op haar zijn. Ze kent het woord 'boos' of 'kwaad' niet. Laat dus nooit van zich horen, heeft overal vrede mee.
Haar: kastanje rood geverfd.
Lengte: 1.57 m
Kledingstijl: Japanse schooluniform.
Positieve kant: heeft dus een ontzettend lief karakter.
Negatief karakter: mensen om haar heen vinden het vervelend dat ze zo makkelijk doet met alles. Als iemand haar veel geld vraagt zegt ze al ja.
Talent: ze heeft een klein verborgen talent. Ze zingt altijd voor haarzelf japanse liedjes. Maar dan heel hoog en kawaii [cute].
Zwakte: ze haat het om alleen te zijn [vandaar dat zij en haar broer altijd samen te zien zijn].
Levensverhaaltje: Zij en haar broer zijn geadopteerd. Opgehaald door hun 'nieuwe' ouders in Japan. Haar ouders hebben met veel pijn en verdriet hun kinderen losgelaten, ze kwamen in een grote geldnood.
Hun nieuwe ouders [voor hun gewoon hun eigen ouders] komen uit Duitsland en hebben altijd een voorliefde voor Japan gehad. Beide kunnen ze dus Japans en de kinderen kunnen dus ook vloeiend Japans praten en doen dit dus ook met plezier. Zoals eerder gezegd zijn de twee altijd samen en praten meestal tegen elkaar Japans. De buitenwereld kent ze gewoon niet zonder elkaar. Alleen tijdens de lessen zijn ze niet samen. Fay zit één klas lager dan haar broer.
Omdat Fay zo'n grote liefde heeft voor haar vaderland draagt ze school uniformen als gewone kleding. Ze vindt het mooi en heeft al vele verschillende setjes, kousen en schoentjes.
Ze woont met haar broer en ouders [ergens waar jij het handig vindt].
Haar ouders hebben goed gevulde zakken en leven dus vrij royaal.
Voor de rest heeft Fay een kitten genaamd Miyuki, wat sneeuw betekend in het Japans. De kitten is dan ook helemaal wit, alleen de puntjes van de orenen het snoetje zijn lichtgrijze van kleur.
Fay heeft trouwens geen Japanse naam, omdat ze net geboren was wanneer ze geadopteerd werd en haar Europese moeder wilde héél graag een naam verzinnen voor haar kersverse kindje.

Naam: Jiro de Moor
Leeftijd: 19 [10-02-1990]
Karakter: te beschermend voor haar zusje. Hij gaat door het vuur voor haar. Hij is de grote mond die zij niet heeft. Buiten zijn felle buitenkant is hij vanbinnen een zachtaardig persoon die ontzettend veel om Fay geeft.
Haar: kastanje rood geverfd.
Lengte: 1.80 m [jup, nog vrij lang].
Kledingstijl: Japanse schooluniform, maar heeft ook wel eens gewoon een zwarte, strakke jeans aan met een leuk shirtje erbij en een jack er overheen.
Positieve kant: Hij is een échte broer.
Negatieve kant: bemoeid zich soms wat te veel met het leven van Fay [wat haar dan weer niet uitmaakt, maar de buitenwereld vindt dat, zij weet ook wel dat haar broer veel om haar geeft].
Talent: Kan goed omgaan met zijn zwarte YAMAHA.
Zwakte: voor meisjes, hij is een echte ladykiller.
Levensverhaaltje: Hij en haar zusje zijn geadopteerd. Opgehaald door hun 'nieuwe' ouders in Japan. Zijn ouders hebben met veel pijn en verdriet hun kinderen losgelaten, ze kwamen in een grote geldnood.
Hun nieuwe ouders [voor hun gewoon hun eigen ouders] komen uit Duitsland en hebben altijd een voorliefde voor Japan gehad. Beide kunnen ze dus Japans en de kinderen kunnen dus ook vloeiend Japans praten en doen dit dus ook met plezier. Zoals eerder gezegd zijn de twee altijd samen en praten meestal tegen elkaar Japans. De buitenwereld kent ze gewoon niet zonder elkaar. Alleen tijdens de lessen zijn ze niet samen. Jiro zit één klas hoger dan zijn zusje.
Hij woont met zijn zusje en ouders [ergens waar jij het handig vindt].
Zijn ouders hebben goed gevulde zakken en leven dus vrij royaal.
Voor de rest heeft Jiro dus een zwarte motor, sleutelt er graag aan en heeft een groepje vrienden waar hij mee samen hangt, waar Fay altijd bij is.
Hij heeft als enige een Japanse naam, omdat hij al één was wanneer hij werd geadopteerd en dus al een naam, zijn Europese ouders vonden het zielig om zijn naam nog te veranderen.

Foto's:

Fay: http://www.photo111.com/celebrity/japanese/NozomiSasaki/NozomiSasaki050.jpg
Jiro: http://lh4.ggpht.com/hannahime/SNdDkSE_RTI/AAAAAAAAByo/LTMD2SdS6Qo/jj.jpg

Ik heb het een beetje heel erg uit mijn mouw geschud, maar hoop dat het goed genoeg is


Vespertine
Vespertine zei op 20 sep 2009 - 17:45:
en genoeg make-up op hun smoel om een middelgroot europees land mee te bedekken.
Ik hou van u <3 _o_