Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forever and Always » [Personages!]

Forever and Always

20 sep 2009 - 15:53

292

16

947



[Personages!]

Ja, ik heb het systeem van actief verhaal/niet-actief verhaal volledig opgegeven aangezien het begon tegen te steken. Vanaf nu is een verhaal actief en niet-actief zoals het mij zint, en ik wil deze zo stilaan eens in overdrive krijgen.
Het plan bij dit verhaal is simpel. Een soap, zoals Missing Pieces. Ik mis een echt lang verhaal waarin ik met veel verhaallijnen en karakters kan spelen en waarin een zijsprong niet noodzakelijk afbreuk doet aan het verhaal. Gewoon, een fanfic-opera. Met overdreven veel decors en bedrijven en acteurs.
Dus, ik heb nodig (van de geïnteresseerden onder jullie, de rest gaan maar met de blokjes spelen):
Personages.
Totale vrijheid, maar hou een paar elementen in gedachten:
- er moet een duidelijke foto bijzitten.
- geef je personage een verleden, een karakter, positieve én negatieve kanten, een talent, een zwakte...
- beschrijf voor mijn part jezelf, of verzin iemand helemaal nieuw.
- géén gedoe van: "Mijn personage moet de vriendin van Tom worden" of "Ik ben de lang verloren tweelingzus van Irene".
- ik zal mogelijk hier en daar iets aanpassen om een personage beter te laten passen
- misschien kan ik niet iedereen gebruiken, en dan spijt me dat (voorbeeld: Scar Tissue. Veel personages gekregen, teveel personages gekregen, niet iedereen kwam aan bod. My bad.)
- for the love of Boeddha, kom aub niet allemaal af met van die fucking scene queens met haar in duizend kleuren, brass knuckles om hun hals en genoeg make-up op hun smoel om een middelgroot europees land mee te bedekken.
- als ik nog één keer een persoonsbeschrijving moet lezen die integraal bestaat uit de woorden "bitchy, maar toch lief", ga ik gillen. Quizlet.nl staat voor u open, maar daar ben ik helemaal niks mee.

Ja, ik ben veeleisend. And I'm okay with it.
Get crackin', sweeties! Ik vertrouw op jullie!


Reacties:

1 2 3 4

TWINcest
TWINcest zei op 20 sep 2009 - 16:57:
Mwahahha, ik kom je zo wel terroriseren, eerst eten


butcherknife
butcherknife zei op 20 sep 2009 - 16:54:
Jaj ! hier ben ik weer
nu ga ik een echte personage proberen maken,

http://jaccijaccijacci.deviantart.com/art/Ive-Got-Brown-On-Me-123081635

Naam: Lies ...
Geboorte datum : (kies maar zelf)
Karakter : Ze is zeer behulpzaam en lief, ook al ziet ze er soms niet zo uit. Ze probeert altijd mensen te helpen, maar komt soms daardoor zelf in de problemen terecht. Ook trekt ze zich andere mensen hun problemen te veel aan, waardoor ze zelf wat down wordt. Voor derest is ze een spring-in-het-veld en is ze altijd als eerste klaar om uit te gaan met vrienden, en zich te amuseren tot de ochtendglore..
Zwakte : (nuja, dat te veel aantrekken van andere mensen hun problemen)
Verleden : Op haar 16 jaar een dieptepunt gekent. Ze had het verkeerde vriendje, en ze ging mee stelen omdat ze van hem hield. Op een dag is ze opgepakt en is ze wakker geschud. Nu gaat alles goed met haar, hoewel haar ouders haar nog steeds in de gaten houden.
andere info : Ze is opgegroeid in Duitsland en woont daar al heel haar leven. Haar vader is ingenieur en haar mama danslerares. Ze heeft 2 broers en is niet arm of rijk.

zo .. ^^
Als je haar niet kan gebruiken is het niet erg hoor ;d


Kayley
Kayley zei op 20 sep 2009 - 16:44:
Oké. Proberen. Hmm... *denk denk*
Naam: Jacqueline Godts
Bijnaam: Jacque, Kiwi
Geboortedatum: 24 november 1989
Karakter: Ze lacht om alles, bedenkt fantasietjes en deelt die met haar vriendinnen, bedenkt complotten en gaat dan heel geheimzinnig doen. Ze is heel kinderachtig van tijd tot tijd. Pas na de bekende druppel kan ze ineens teruggetrokken en depri gaan doen. En wraak staat vetgedrukt in haar woordenboek.
Talent: Mensen gek maken door haar karakter. Zelfs de zuurste persoon mee in haar fantasieën laten meegaan.
Zwakte: Naïef, goedgelovig.
Verleden: Als enige meisje in een gezin van 4 kinderen heeft ze geleerd van zich af te bijten. Haar ouders zijn gescheiden toen zijzelf nog heel jong was en ze haat haar vader. Ze heeft al op veel verschillende scholen gezeten omdat ze het altijd beu werd. Ze werd niet gepest maar de jongens kwetsten haar altijd na enkele weken op een vreselijk pijnlijke manier.
Motto: Taste the Kiwi side of life!
(Met haar bijnaam [/hint hint])]
Extra: Ze draagt nooit make-up. Soms doet ze wel enkele gekleurde hairextensions in haar dikke bos bruin haar maar dat zijn altijd maar 2 of 3 stuks.
Foto: http://i36.tinypic.com/2hqfqdt.jpg


missxangel
missxangel zei op 20 sep 2009 - 16:19:
Ik ga een personage maken die (hoop ik) aan alle eisen voldoet!
Zodra ik alles heb voor mijn personage zal ik dit bericht verwijderen.
Hiermee wil ik dus een laten weten dat ik een personage voor je ga verzinnen
xx.