Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 9

Offtopic 9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 okt 2009 - 18:37:
All worship me!

*kuch ego kuch*

Ja, Yasmine, je ego is echt besmettelijk! oÃâ



AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 11 nov 2009 - 15:18:
Beter dan in je oog. Niet dat ik dat ooit heb gedaan, maar van wat ik weet door tandpasta op je gezicht te smeren omdat zou werken [helemaal niet dus] tegen puistjes weet ik dat het vrij erg brand in de buurt van je ogen, dus in je ogen doet pijn [die zin is echt te lang ><]


ik was erin geslaagd om mijn lens in de tandpasta te laten vallen xd
één goede raad; probeer die niet meer in je oog te steken, dat was verschrikkelijk xd

- levensloos als ik ben zit ik deze berichtn te lezen (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 15:35:
(...)

ik was erin geslaagd om mijn lens in de tandpasta te laten vallen xd
één goede raad; probeer die niet meer in je oog te steken, dat was verschrikkelijk xd

- levensloos als ik ben zit ik deze berichtn te lezen (:


Jij steekt die dan nog in je oog? oÃâ

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 nov 2009 - 19:06:
Weetje ik voel me nogal kut.
Want ik heb 3 goede vriendinnen.
Maar de laatste tijd doen die nogal kut, ik weet niet , gewoon niet zo als normaal, en ik voel me buitengesloten.
Maar de laatste week hang ik ook heel veel met zo'n ander groepje mensen rond. En volgens mijn vinden mijn vriendinnen dat niet zo leuk.
Dus ik heb de hele tijd twijfels over waar ik bij moet gaan staan.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 19:41:
ik was erin geslaagd om mijn lens in de tandpasta te laten vallen xd
één goede raad; probeer die niet meer in je oog te steken, dat was verschrikkelijk xd

Waarom doe je dat dan ook nog in je oog? XD
Ik heb een bril, want ik ben bang van lenzen. Serieus, hoe vaak een van mijn vriendinnen wel niet iets gaars heeft gedaan met d'r lens O.o Volgens mij wordt dat met mijn onhandigheid dan al helemaal niets. Bovendien hou ik best wel van mijn bril

Kay; dat is echt cool voor je =] Me is happy for youuu n_n

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 19:42:
(...)
Waarom doe je dat dan ook nog in je oog? XD
Ik heb een bril, want ik ben bang van lenzen. Serieus, hoe vaak een van mijn vriendinnen wel niet iets gaars heeft gedaan met d'r lens O.o Volgens mij wordt dat met mijn onhandigheid dan al helemaal niets. Bovendien hou ik best wel van mijn bril

Kay; dat is echt cool voor je =] Me is happy for youuu n_n


En toen gooide mijn moeder roet in het eten. -,-'
http://www.fanfic.nl/forum/topic.php?tid=1119

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 19:44:
Weetje ik voel me nogal kut.
Want ik heb 3 goede vriendinnen.
Maar de laatste tijd doen die nogal kut, ik weet niet , gewoon niet zo als normaal, en ik voel me buitengesloten.
Maar de laatste week hang ik ook heel veel met zo'n ander groepje mensen rond. En volgens mijn vinden mijn vriendinnen dat niet zo leuk.
Dus ik heb de hele tijd twijfels over waar ik bij moet gaan staan.


Euhm...
Zeg tegen die goede vriendinnen dat het toch normaal is dat je ook met andere mensen praat en rondhangt. En dat ze echt niet zo moeten doen omdat je hen nog steeds belangrijk vindt.
Probeer je tijd eerlijk te verdelen, nou, niet eerlijk, geef die vriendinnen net iets meer tijd.
Ik hoop echt dat het weer helemaal goed komt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 19:46:
(...)

En toen gooide mijn moeder roet in het eten. -,-'
http://www.fanfic.nl/forum/topic.php?tid=1119

Ik zag D:
& Ik reageerde
<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 nov 2009 - 19:29:
En nu heb ik even een hekel aan mezelf.
Want, we hadden met Esthetica zo iedereen die een kunstvorm moest opzoeken (En vandaag voorbrengen en dat zij ze ons doodleuk aan het begin van de les) en ik heb zo'n hekel aan een bundel papieren met allemaal verschillende lettertypes en opmaken en witregels enzo... Dus ik beslis, ik typ alles over en zet het hoe IK wil.
Maar nu heb ik er spijt van dat ik dat ook hardop gezegd heb. -,-'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 nov 2009 - 19:34:
Vandaag bewees ik maar weer hoe onhandig ik was...
Ik zat dus met een schaar dat stickerding van m'n typexpotje te schrapen. Maar als je Julia Verhoeven heet ben je verdoemd om dat te laten mislukken. Ik was met geschiedenis daar dus weer mee bezig, terwijl ik in mijn boek aan het lezen was. Wat gebeurt er? Ik snijd keihard in mijn vinger, precies op die 'richel' tussen je tweede en bovenste vingerkootje. En dat doet zeer en het bleef maar bloeden, dus nu heb ik een pleister

@Kay; ik ben te schijterig om zulke dingen hardop te zeggen. Werkelijk, ik ben een held op sokken x]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 nov 2009 - 19:13:
Ik haat mijn broer.
En begin nu niet te zeiken dat broers/zussen altijd zo vreselijk zijn,
want dat weet ik ondertussen al wel.
Want zelfs als je dat zegt, verandert er niets.
Zelfs als elke jongen/vent op aarde een klote broer is, verandert er niets.
Mijn broer is en blijft de hatelijkste persoon op de wereld voor mij, en ik moet me echt tegenhouden of ik trek zijn beugel uit zijn bek alleen maar om het er aan de andere kant er weer in te rammen tot hij hem weer in zijn mond voelt prikken.
Hij pest me steeds met mijn overgewicht (Like, ik heb het er nog niet moeilijk genoeg mee? -,-' en hij moet steeds rottige opmerkingen maken over Tokio Hotel/Fanfic/Het feit dat hij 'meer vrienden' heeft/Mijn school/Mijn droom om schrijfster te worden/Mijn uiterlijk/Het feit dat ik zo vaak op mijn laptop zit en dat hij dan moet aanhoren dat ik veel typ
Ik word het echt beu, en mijn gedrag verslechtert echt serieus. Hij denkt echt dat hij grappig is, en dat is serieus niet zo. Als ik iets terugzeg of hem 'de vinger' geef, wordt mijn moeder boos omdat ik 'brutaal en arrogant' zou zijn.
Ik zie het echt allemaal niet meer zitten en ik heb het gevoel elk moment in tranen uit te kunnen vallen.
Hij heeft, terwijl ik dit bericht typ en dat is al bij al nog geen 5 minuten, al 14 rottige opmerkingen gemaakt en ik heb al 3 keer op mijn onderlip gebeten om de tranen tegen te houden.
Hoe lang nog voor druppel er is en ik domme dingen ga doen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 nov 2009 - 22:39:
@ Kay: dé doodsmijter voor zo'n mensen.
Ik ben te dik en jij hebt een rotkarakter, maar ik kan op dieet.

Plus, slaan wil ook al eens helpen. Of pak hem op iets waar hij onzeker over is. (personen van het mannelijke geslacht zijn zeer gevoelig voor insinuaties ivm hun geaardheid, de omvang van de lagere regionen van hun lichaam, en hun uiterlijk in het algemeen.)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 nov 2009 - 22:43:
Euhm, die doodsmijter heb ik al enkele keren gebruikt, maar hij is te dom om het te snappen.

Slaan helpt inderdaad, maar mijn moeder is te vaak aanwezig (En ik sla alleen maar als er niemand bij is, zodat ik me er nog onderuit kan praten), insinuaties over zijn geaardheid hebben geen effect omdat dat ook al te vaak gebeurd, zijn uiterlijk is best gí¡y, maar iedereen vind hem geweldig 'knap' *kuch* en dat van die lagere regionen, dat werkt ook al niet meer.

Jeffrey is gewoon het soort broer waarvoor nog geen verdediging voor gevonden is.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 nov 2009 - 22:46:
Weetje, ik heb twee zussen die voor mij alles betekenen. Maar ik heb een broertje die geen gevoel heeft door zijn autisme. Wat echt bijna tot moordneigingen heeft geleidt.
En ik weet hoe moeilijk dat te negeren is, dus ik zeg je niet dat je dat gewoon moet doen.
Probeer hem terug te pakken met woorden die het pijnlijkst zijn [ervaren]
Iets van: wat zal jij slechte herinneringen hebben over je familie, en dan vooral over mij. nu zal je mij waarschijnlijk uitlachen, maar je zal het ooit merken al ben je al 50. Nu oprotten, want je slechte karma blokkeert mijn gedachte [ofzo, verzint maar wat]
Ik heb geen idee of je goed met woorden bent, ik heb zo mijn mannetje moeten staan en nu nog steeds.

Succes!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 nov 2009 - 22:49:
Nou
Nee
Behalve bij Paul, maar dat is een geval apart.
En als ik zo'n dingen zeg, gaat hij zeggen dat ik 'Fanficwoorden' gebruik. Wat ik dus niet snap, want... Wtf heeft dat ermee te maken
en dan lacht hij zijn gí¡yige lach.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 nov 2009 - 22:52:
Kan je kamer niet opslot?
Of huur mij in, dan los ik het wel op.
Niemand komt aan mijn dierbaren!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20