Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 10

Offtopic 10

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 nov 2009 - 0:15:
Wie niet weg is is gezien,
Ik kom!



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 nov 2009 - 20:28:
(...)

Het lijkt bijna op mijn achternaam en de naam van een gemeen naar gelukkig fictief persoontje

Ja dat bedoelde ik dus.

Ik heb nooit op Quizlet gezeten, wel een keer gekeken, maar het is me daar echt te druk. Hier is het veel gezelliger :']

En ik ben nu mijn nagels aan het lakken

Edit; YAY! Ik heb 483 berichten x]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 nov 2009 - 20:30:
(...)
Ja dat bedoelde ik dus.

Ik heb nooit op Quizlet gezeten, wel een keer gekeken, maar het is me daar echt te druk. Hier is het veel gezelliger :']

En ik ben nu mijn nagels aan het lakken

Edit; YAY! Ik heb 483 berichten x]


Gefeliciteerd!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 nov 2009 - 20:36:
Ha, ik ben voorbij de 483 berichten, allang :p

And to join the Q discussion, ik heb wel een Q account, maar veel doe ik er niet mee... Ik vind FF veel leuker
[I wonder how that could be... *cough cough*]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 nov 2009 - 20:38:
Ha, ik ben voorbij de 483 berichten, allang :p

And to join the Q discussion, ik heb wel een Q account, maar veel doe ik er niet mee... Ik vind FF veel leuker
[I wonder how that could be... *cough cough*]

Nu heb ik er ook meer dan 483

En wij zijn natuurlijk veel gezelliger :']
Nee, mensen, ik heb geen ego, daarvoor kun je beter in een geschiedenislokaal gaan zoeken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 nov 2009 - 20:39:
(...)
Nu heb ik er ook meer dan 483

En wij zijn natuurlijk veel gezelliger :']
Nee, mensen, ik heb geen ego, daarvoor kun je beter in een geschiedenislokaal gaan zoeken.

In een geschiedenislokaal? o.o

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 nov 2009 - 20:43:
(...)
In een geschiedenislokaal? o.o

Ja
En niet omdat ik in het verleden een ego had ofzo.
Maar ik ben nogal addicted to geschiedenis, en daarmee er ook best wel goed in, vandaar :']

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 nov 2009 - 20:52:
(...)
Ja
En niet omdat ik in het verleden een ego had ofzo.
Maar ik ben nogal addicted to geschiedenis, en daarmee er ook best wel goed in, vandaar :']

Ah. Vandaar.
Dan moet je mijn ego in het Duitslokaal zoeken

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 nov 2009 - 20:54:
(...)
Ah. Vandaar.
Dan moet je mijn ego in het Duitslokaal zoeken


Zoek mijn ego dan maar ergens in het Nederlands lokaal

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 nov 2009 - 20:55:
(...)
Ah. Vandaar.
Dan moet je mijn ego in het Duitslokaal zoeken

HAHA XD
1/30 van mijn ego ligt geloof ik in lokaal 219 van meneer-Chau-de-verschrikkelijk-angstaanjagende-Chinees-die-ons-Duits-instampt
Mwhaha
Maar geschiedenis is echt mijn ding :']

Edit; nu heb ik een lachbui vanwege 'ding' XD Een vriendin en ik hadden nl. een hele flauwe grap over "yo" en "je ding doen" en dat wil je eigenlijk helemaal niet weten XD

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 nov 2009 - 20:56:
(...)
HAHA XD
1/30 van mijn ego ligt geloof ik in lokaal 219 van meneer-Chau-de-verschrikkelijk-angstaanjagende-Chinees-die-ons-Duits-instampt
Mwhaha
Maar geschiedenis is echt mijn ding :']

Edi't; nu heb ik een lachbui vanwege 'ding' XD Een vriendin en ik hadden nl. een hele flauwe grap over "yo" en "je ding doen" en dat wil je eigenlijk helemaal niet weten XD


Een chinees die je duits leert? Koewl!

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 20 nov 2009 - 21:00:
Chau omfg x'D
Hij is zoooo droog x'D
Echt met zijn schreeuwen ook x]

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 20 nov 2009 - 21:01:
Oh Julia;
*plet gezicht tussen de deur en trekt awesome face*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 nov 2009 - 21:05:
(...)

Een chinees die je duits leert? Koewl!

Ja.
En hij benadrukt elke les maar weer even dat "Aziaten een enorme drijfveer hebben als het op leren en andere verplichtingen aan komt."
En pas zo, allemaal uitleggen, stopt ie middenin zijn zin: "Waarom schreeuw ik zo?" Drie seconden later schreeuwt ie weer, net als altijd x']
En hij vroeg aan een meisje uit mijn klas (beetje een mutserig typje): "In welke tijd staat deze zin?" Zegt ze: "Voltooid deelwoord." Zet hij zo'n boers accent op: "Tijd? Dat is geen tijd! Boeren hebben geen tijd, wat is het antwoord?" Iedereen plat, en zij zei dus niets. En hij zo: "Of ben jij die autistenboer van boer zoekt vrouw? Hoe heette die ook alweer?" Mensen: "Wietse!" Hij: "Ohja, Wietse! Hoeveel vrouwen had ie nou?" Mensen: "Eerst tien, nu vijf!" Hij: "Oh! Aan zo'n programma wil ik ook wel meedoen, Chinees zoekt vrouw!" Wij weer helemaal plat. Komt er een jongen uit mijn klas aan: "Chinees zoekt afhaalchinees!" Hij: "Nee, dan is het 'Chinees zoekt afhaalchinesE' hè, jongen!" Die gast: "Dat mag u zelf weten."
En toen snapte ie hem niet x]
Maargoed, dat wilde je ook helemaal niet weten ofzo

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 nov 2009 - 21:05:
Oh Julia;
*plet gezicht tussen de deur en trekt awesome face*

*drops dead right here*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 nov 2009 - 21:33:
(...)
Ja.
En hij benadrukt elke les maar weer even dat "Aziaten een enorme drijfveer hebben als het op leren en andere verplichtingen aan komt."
En pas zo, allemaal uitleggen, stopt ie middenin zijn zin: "Waarom schreeuw ik zo?" Drie seconden later schreeuwt ie weer, net als altijd x']
En hij vroeg aan een meisje uit mijn klas (beetje een mutserig typje): "In welke tijd staat deze zin?" Zegt ze: "Voltooid deelwoord." Zet hij zo'n boers accent op: "Tijd? Dat is geen tijd! Boeren hebben geen tijd, wat is het antwoord?" Iedereen plat, en zij zei dus niets. En hij zo: "Of ben jij die autistenboer van boer zoekt vrouw? Hoe heette die ook alweer?" Mensen: "Wietse!" Hij: "Ohja, Wietse! Hoeveel vrouwen had ie nou?" Mensen: "Eerst tien, nu vijf!" Hij: "Oh! Aan zo'n programma wil ik ook wel meedoen, Chinees zoekt vrouw!" Wij weer helemaal plat. Komt er een jongen uit mijn klas aan: "Chinees zoekt afhaalchinees!" Hij: "Nee, dan is het 'Chinees zoekt afhaalchinesE' hè, jongen!" Die gast: "Dat mag u zelf weten."
En toen snapte ie hem niet x]
Maargoed, dat wilde je ook helemaal niet weten ofzo


I just died x'D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20