Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 10

Offtopic 10

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 nov 2009 - 0:15:
Wie niet weg is is gezien,
Ik kom!



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 nov 2009 - 15:16:
Zal ik wat stomme acties met jullie kinders delen? :3
Puur leedvermaak gegarandeerd!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 nov 2009 - 15:20:
Seg eh, kinders?
-Haalt neus op-

Oké, doe maar.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 nov 2009 - 15:24:
Hehe.
Uhm, nouja het zijn vooral debiele dingen met mijn vriendin ><
Op een avond hadden we besloten om elkaar te schminken.
Het resultaat was dat ik een rood maskertje rond mijn ogen had, en een snor + sik, omdat ze vond dat ik er niet 'erg' genoeg eruit zag.
Zij was hélemaal blauw met een wit wolkje op haar wang waar een regenboog uitkwam die over haar ogen ging naar de zijkant van haar voorhoofd waar nog een wolkje zat. Ze was niet zo blij met mij [a]
Maar goed. Met onze schmink en beide in een kort broekje en topje zijn we naar buiten gelopen [ja, ik heb iets met naar buiten lopen midden in de nacht in mijn schaarse kledij. Alleen dan kan het ]
Mja, er liepen wel mensen rond enzo, dus wij steeds verstoppen onder balkonnetjes van een flat, die écht laag zaten x]
We waren vijf uur in de ochtend terug thuis.

Dat is domme actie nummero uno!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 nov 2009 - 15:26:
Omg, Yas, echt he XDDD *plat*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 nov 2009 - 15:30:
Als ik moet gaan vertellen wat ik allemaal al gedaan heb, komen jullie niet meer bij van het lachen.

@Yas: Buitenkomen in de nacht is gewoon heel leuk.
En ik spreek totaal niet uit ervaring

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 nov 2009 - 16:00:
Blegh,
Economie.
Zoveel nadenken en rekenen, pluh >.<

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 nov 2009 - 16:58:
Echt,
Wat haat ik schoolmail. Ik kan nu niet verder met de uitwerkingen voor GDD want ik kan sinds donderdag niet bij mijn schoolmail --'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 nov 2009 - 16:59:
Echt,
Wat haat ik schoolmail. Ik kan nu niet verder met de uitwerkingen voor GDD want ik kan sinds donderdag niet bij mijn schoolmail --'

Schoolmail is kut ja.
*ervaring*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 nov 2009 - 17:17:
Als ik moet gaan vertellen wat ik allemaal al gedaan heb, komen jullie niet meer bij van het lachen.

@Yas: Buitenkomen in de nacht is gewoon heel leuk.
En ik spreek totaal niet uit ervaring

Ja, naar buiten lopen is geen probleem
Maar dan halfnaakt en schmink op je smoelwerk?
Dat is toch wat anders..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 nov 2009 - 17:31:
Halfnaakt gaat nog. Maar ik draag sowieso nooit make-up.
Maar, ik zal jullie eens iets vertellen waar ik soms nog wel aan terug denk.

Schuin tegenover ons staat het huisje van mijn moeke. (Is hetzelfde als een oma, alleen een andere benaming)
Mijn nichten Kimberly en Ingeborg gingen daar vroeger (En dan bedoel ik zo'n twee jaar geleden) geregeld slapen en kwamen dan aan mij en mijn broer vragen of we dan ook bij moeke gingen slapen, anders was het daar maar saai. En meestel deden we dat dan ook.
Ik weet nog dat we daar die middag al zaten, buiten, ik weet niet meer wat aan het doen, toen mijn nonkel kwam. Hij zat vroeger in het leger, en kwam zijn legerspullen bij moeke op de zolder zetten (Hij woont op een klein appartement zonder zolder, nvdr. x'D)
In ieder geval. Kimberly had toen het geweldige idee om die kleren aan te doen. En we hadden juist genoeg omdat de oude legerkleren van mijn voke (Is hetzelfde als een opa, alleen een andere benaming) ook op zolder lagen.
Maar, dat verveelde al na een kwartier.
Die nacht, we lagen nog wakker, we trokken die legerkleren aan en slopen toen naar beneden. Kimberly zette bij elk van ons 2 zwarte strepen op onze wangen en bij zichzelf, toen pakten we de zaklamp en gingen we naar buiten.
Door de tuin van de buren gekropen, betrapt geworden, weggesneld achter de appartementsblokken, teveel lawaai gemaakt en daardoor mensen wakker gemaakt die het licht aandeden en ons zagen, weer weggesneld, zo naar het zwembad en terug gewandeld (Is maar twee straten verder) en toen nog een keer betrapt geweest, door moeke.

Twas wel zalig om te doen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 nov 2009 - 17:39:
Heheh.
Dan herinner ik mij ook weer iets.
Ik sliep bij een vriendin en we gingen in onze pyjama's [mijn beroemde short en top] naar buiten met een bouwlamp. En ik was echt vet stom in elke raam aan het schijnen, en je wilt niet weten hoe ver je dat licht ziet, zelfs de wolken lichten op x'D
Mja, zij had zo'n stukje erf. Dus wij de automatische hekken openen [die ontiegelijk veel geluid maakt] en snel naar binnen glippen. Al lachend namen we alles op op haar mobieltje en kwamen dan bij een mega trampoline uit. Wij in het donker erop springen [ik tig keer op mijn bek] en lachen.
Horen we opeens: WIE IS DAAR?!
We schrokken ons echt de tering! Dus snel liggen op de trampoline en afwachten.. We wilde niet meer dezelfde route terug gaan, dus ik probeerde door dichtgegroeide bosjes te komen, zater er distels --' Mijn handen, knieën en voeten helemaal rood.
Nja, snel weer terug. Kwamen we langs een botenverhuurder en daar had ik eens ruzie mee, samen met mijn team. We gingen toen een dagje weg, en elk bootje ging kapot [roeispaan doormidden en door een bankje gezakt]. Alles was echt verrot! Dus ik wraak nemen en allemaal ijzerenrekken voor de ingang plaatsen zodat er niemand in en uit kon ^^
En toen hebben we ook nog iemands verkoopbord in andermans tuin geplaatst [a]

The End.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 nov 2009 - 17:44:
datisechtgeniaal. :']
@ Kay; zaten er nog van die speldjes op? mijn moeder's opa zat in het leger. en er nog ergens zo'n foto van hem. en hij ziet er heel raar uit. en hij had speldjes ^^
ik ga eigenlijk nooit 's nachts naar buiten. tenminste. niet écht. ik was een keer bij mijn oma. heel vroeger. nouja. ik was zeven denk ik. en ik had zo'n tentje gekregen voor mijn verjaardag, heel flut, van plastic, je weet wel. dus ik kon niet slapen. en toen ging ik naar beneden, met mijn beer, en mijn dekentje, en mijn oma legt de sleutel altijd in de bestekla. dus toen ben ik in dat tentje gaan slapen, in de tuin. ik werd heel vroeg wakker, en toen ging ik weer gewoon in bed liggen. ikhaddesleutelmeenaarbuitengenomen. en dat was het. ja.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 nov 2009 - 18:03:
Euhm
Ik weet niet.
Er zaten wel sterretjes en lintjes op.


En waarom kan ik geen cuwle banner maken/bedenken ?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 nov 2009 - 18:17:
lintjes.
cewl.
*aanbid*

en ehm - ikzouhetnietweten.
waarmoethetongeveerovergaan,wantdanwilikerweleenprobérentemaken - proberen dus, want daar ben ik echt heel slecht in - wantikverveelme.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 nov 2009 - 19:31:
Dude,
Zulke dingen heb ik nooit gedaan
Was ik veel te braaf voor.
En nu ben ik daar te schijterig voor,
nouja
misschien
XDD



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11