Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het maak jezelf belachelijk topic

Het maak jezelf belachelijk topic

1 2 3 4 5
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 17 jan 2010 - 0:57:
Ach, waarom niet?
Het gaat hier niet om bloopers.
Het gaat hier om bepaalde acties die je uit hebt gehaald of hebt gezegd, waar je helemaal niet van af wist, tot nu.
En ga mij niet zeggen dat je die niet hebt!

Goed, hier kwam ik vandaag achter:

Dat ik op jonge leeftijd - ik denk tien jaar - al erg droog in elkaar stak.

We spoelen even terug naar die leeftijd.
Mijn zus en ik hebben een grote fantasie. We besloten ieder een mailbox te maken die met een touwtje aan je deur hangt. Zo stopte je steeds een briefje erin, en die werden beantwoordt.

Mijn 'geniale' briefjes naar mijn zus:
[Ik schrijf het op zoals ik het toen schreef. Bewarned, ik heb altijd al een taalachterstand gehad]

Nou nou zo erg stink ik ok weer niet hoor. Zink nog meer in het water want...... later kom ik weer met mijn geweer.
Nee grapje dat zal ik nooit doen.

Probeer het aub niet te begrijpen

Chantal gaat het wat gebeurde metje op de trap of waar dan ok?
Mijn zus viel volgens mij van de trap, en ik kwam niet kijken, nee, ik moest het schrijvend vragen ><

Op een dag was er een meisje die Chantal heet
Die laat elke dag een scheet [of meer]

Juist, mijn tt en vt is geniaal.

Chantal was mijn verhaal leuk? Ik hoop het oogieboogie of oogappeltje
Ik denk dat ik te veel Monsters & Co heb gekeken [a]

I Wich yoor een merry nieuwjaar anda happy Halleloeia.
Haha, vroeger hield ik al van talen combinatie :']
Damn, dit is vreselijk.

Je bent een 2e handse lul.
Je gebruikt mijn papier!

En hier rolde de tranen over mijn wangen.
Welk kind van tien zegt dit! O.O


Oké, nu jullie.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 juni 2010 - 22:56:
(...)

En je gooit dingen kapot op verjaardagen ofzeuh

Precies.
En ik verzwik mijn enkel met skaten, al was dat niet echt mijn schuld.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 sep 2010 - 22:31:
Mijn zus gooide een keer een vergiet met erwten over zichzelf heen.
Dus ik dacht iets van 'cuwl! dat wil ik ook'
Dus ik gooi een kom vla over mezelf heen (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 sep 2010 - 23:07:
Ik heb wel eens een bouwvakker weggejaagd. Hij ging altijd met zijn handen vol cement+gips door mijn haar heen, dat was ik, als 6 jarige, niet gediend. Ik heb hem verteld dat hij ní­et meer boven mocht komen, omdat hij anders met z'n gipshanden weer door m'n haar ging. Kwam-ie tóch naar boven, dus ik zeg: 'Ik zei toch dat je niet naar boven mocht komen!'

Hij werd boos en de volgende dag ging hij weg. Hij dacht dat mijn ouders het mij hadden ingefluisterd.

-Wait a sec, het begint buiten te gieten. Ceeewl-

Maar goed, dat hebben mijn ouders nooit tegen me gezegd... In ieder geval mochten mijn ouders hem ook niet zo. Dus ze waren er naderhand toch wel een beetje blij mee.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 16 sep 2010 - 15:17:
haha, ik zei een keer tegen een man; ga uit mijn ogen.
Mijn moeder had dat tegen me gezegd en ik wist niet wat het betekende.
Dus besloot ik het maar te testen x)

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 12:29:
Wahahaaaaa

Ik heb wel eens een Zwitserse skileraar uitgescholden tijdens de les. Ik moest een of andere samenwerkingsopdracht doen en daar had ik geen zin in, begon die vent in het FRANS tegen me te lullen. Wist ik veel wat ie zei. Toen heb ik z'n muts afgepakt en op de grond gegooid. Ik ben die dag nog met skiles gestopt x3
Ben maar in de sneeuw gaan liggen, 1 meter diep. Lag best lekker, toen vond mijn opa me weer en daarna zijn we chocomelk gaan drinken.

Einde van dit avontuur over vervelende skileraren in Zwitserland en irritante leerlingen.

PS ik was toen iets van 4 of 5

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 sep 2010 - 13:34:
ohohohohoh. ^^
ikwasuiteten. enerstondeenkaarsvoorme. metdaarachtereenmandjebrood. enikdenk. "oh. lekker. brood." dusikbuigzooverdiekaarsheenomdatbroodtepakken, brandhetdoormijnshirtheen. ikvoeldeheteerstniet. entoendeedhetheelergpijn. ^^''

enikhebeenkeerheelhardgehuildomdathetgrasnietzachtwas. maartoenwasiknetvier. toenhuildeikomalles. ^^''

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 17 sep 2010 - 14:30:
wel, Amy had haar verjaardagsfeestje, en we stapten in de auto om te gaan zwemmen maar ik had er dus geen idee van waar we heen reden.
We komen aan en de andere meteen
'JJaaa, we zijn er!!'
en toen ik
'Waar zijn we eigenlijk?'

We bleken aan centerparcs te staan, maar ik herkende het niet want het was like, 5 jaar gelden dat ik er nog gesweest was.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 14:31:
ohohohohoh. ^^
ikwasuiteten. enerstondeenkaarsvoorme. metdaarachtereenmandjebrood. enikdenk. "oh. lekker. brood." dusikbuigzooverdiekaarsheenomdatbroodtepakken, brandhetdoormijnshirtheen. ikvoeldeheteerstniet. entoendeedhetheelergpijn. ^^''

enikhebeenkeerheelhardgehuildomdathetgrasnietzachtwas. maartoenwasiknetvier. toenhuildeikomalles. ^^''


Ik kende iemand die 7 was en om alles huilde. x3 Dat was best wel grappig. Wééééééééééh ik mag niet op de schommel. Wééééééééééééh mijn blaadje is blauw en ik hou niet van blauw.

Maar ik heb ook wel eens om onnozele dingen gehuild. K weet alleen niet meer precies om wat.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 okt 2010 - 16:53:
Ik vond een tijdje geleden een vakantieboek van m'n moeder en daar stond 'Emma huilde weer eens als een speenvarken'

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 20:10:
vandaag in de zara
ik nam een hoed en deed michael jackson na en toen viel die hoed van mijn hoofd en toen keek iedereen naar mij en dat was zo van: "Laten we wegwezen" XD

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 2 okt 2010 - 20:12:
*Tosca en ik in de Bruna*

"Wow, Tosca, dat gast heeft mijn shirt aan"
*Tosca vet de man zoeken*
"Hij daar?"
"Ja hij heeft mijn superman shirt aan"
*Vet opvallend kijken en dan plat liggen*

Zo ging dat ongeveer en het was grappig en ik hoop dat ik hem nooit meer zie.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 okt 2010 - 15:41:
Ergens midden in september 2009, op het verjaardagsfeestje van Smmy waren we het weerwolvenspel aan het spelen.
*Het was mijn beurt om de verteller te zijn en ik wilde de stad laten opstaan. Mijn bedoeling was om te zeggen '.... en de haan begint te kraaien' en wat zeg ik?
'..... en de haai begint te kraaien'

*(oke, deze is niet echt van mij, maar ik deed wel mee) Even later bij datzelfde spel. Er was nog 1 wolf (jasper)over en nog 1 burger (Tara). Ik zat naast Romy en wanneer de de stad ging slapen en de weerwolf wakker mocht worden zei Romy 'En we kijken allemaal naar de dader.' Omdat wij er als eerste aan waren dachten wij dat Tara de wolf was, dus wij kijken allemaal naar Tara. Die blijft gewoon liggen en wanneer we dan Jasper zagen rechtkomen keken we allemaal geschrokken naar hem. Volgens Amy was dat een geweldig gezicht.


Dat spel is echt geweldig
Er was eens iemand, en die zei heel droog als enige (hij was een wolf) 'Overigens ben ik van mening dat Nora moet branden'
En toen ging iedereen dood van het lachen, we hebben besloten hém op de brandstapel te gooien



Ehm, ik heb ooit wel eens een dag gehad waarop ik í¡lles verkeerd typte
En nu lachen ze er nog steeds om >.<

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 15:58:
Oh, dit topic is veeel te leuk om vergeten te worden! *Schopt omhoog*

ik heb een keer per ongeluk tegen mijn pa gezegd dat hij opa werd. Maar dat heb ik vast al een miljoen keer verteld. ^^"

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 16:14:
Van de trap gedonderd en alle ligamenten in mijn rechtervoet in één keer geblesseerd, terwijl ik net op dat moment moest zorgen voor een vriend die twee dagen ervoor (met mij erbij) precies hetzelfde had meegemaakt. Hij moest de volgende ochtend vroeg in het ziekenhuis zijn voor controle, en met die gipspoot was dat nogal moeilijk, dus ik had aangeboden om chauffeur te zijn. En toen was er die trap. Kon zelf niet meer rijden, papa moeten bellen om ons allebei naar het ziekenhuis te brengen.



1 2 3 4 5