Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Personage nodig...

Personage nodig...

1 2 3 4
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2010 - 17:14:
Aloha...

Ik ben bezig met een nieuw verhaal. Maar ik heb nog drie personages nodig. Enen, ik kan even geen goed karakter bedenken
Misschien heeft een van jullie zin om er een te maken voor mij?

Ik zoek... Eh, let's see.
Een personage die haar aan de drank helpt. (M/V, maakt niet uit)

Korte beschrijving van het verhaal:
Een keurig, braaf meisje komt in contact met drank en drugs. Ze vergooit haar leven, loopt weg van haar ouders. Begint een nieuw leven.
De drank en drugs maken haar depressief, maar stoppen kan ze niet.
Totdat ze, tijdens een van haar zwerftochten door een stad, een van de leden van Tokio Hotel tegenkomt - ik weet nog niet wie van de vier, suggesties? Ze raakt bevriend met een van hun. En hij probeert haar eraf te helpen.
Ze wil niet dat hij haar helpt, want ze ziet dat ze hem ongelukkig maakt, en loopt weg van hem.
Een jaar later komen ze elkaar weer tegen. Zij is inmiddels aan het afkicken. En... nou ja. Dat komt nog wel

Als je een karakter wil maken - dat zou heel lief zijn <3 -, gelieve dit in te vullen (en of course er bij zeggen welke je maakt xP) ;

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Nationaliteit:
Familie:
Hobby's:
Extra:


Edit:
Ik heb twee drugs persoontjes en een drankmensje - alcoholist, whatever. You get the point - gevonden en een foto van de hoofdpersoon. http://farm4.static.flickr.com/3236/2864136624_56984ba57a.jpg



Edit: Heb al mijn persoontjes :'D



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 maart 2010 - 17:31:
Ik ben bezig! Drugspersoon. Ze komt eraan. =D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2010 - 17:34:
Muchas gracias

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 maart 2010 - 17:40:

Ik wil ook een drugs persoon maken X']
Nouja zal even kijken wat ik voor je kan doen.
En weetje, ik ga toch lekker mijn drugspersoon plaatsen

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2010 - 17:43:
Doe dat x'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 maart 2010 - 17:56:
Ey, mijn drugspersoon! O.O

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 maart 2010 - 18:01:
Naam: Milena Jedynak
Leeftijd: 20
Uiterlijk: http://i48.tinypic.com/34ep85t.jpg
Innerlijk: Het allerbelangrijkste wat je over haar moet weten is dat je haar niet moet opzadelen met regels. Daar heeft ze een hekel aan en ze zal dus ook precies het tegenovergestelde doen. Verder is ze heel erg op zichzelf, gesloten, ze zal mensen niet gauw in vertrouwen nemen. Vriendschap betekent niets voor haar, ze is op zichzelf.
Nationaliteit: Pools.
Familie: Haar ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk toen ze tien was. Daarna is ze bij haar oudste broer, Borys (toen 21) ingetrokken. Ze heeft nog twee broers, Jerzy (toen 17) en Leszek (toen 13).
Hobby's: - Roken, vooral jointjes. Verder gebruikt ze nog wel andere soorten drugs, maar jointjes zijn haar favoriet. Ze kent echter wel een heleboel mensen die aan andere soorten kunnen komen, just in case.
- Mensen gek maken met beloftes, en dan uiteindelijk niets doen. Ze is best gemeen, dat heeft ze geleerd van haar broers - als je mensen niet kwetst, word je zelf gekwetst. Om het nou een 'hobby' te noemen is misschien niet helemaal juist, maar ze kan niet veel anders doen. Ze werkt in een nachtclub en daar is het vechten om te overleven. Als ze een momentje vrij heeft, gaat ze vaak naar het winkelcentrum en doet alsof ze de rijkste van de wereld is. Dan fantaseert ze haar hele inboedel, haar hele perfecte leven, bijeen en kiest uit de jongens die langs haar lopen eentje uit om mee te trouwen, in haar fantasie dan.

Extra: Ze droomt ervan om sportvrouw te worden, ze is dol op kunstschaatsen en dat is zo'n beetje haar grootste geheim.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2010 - 18:01:
Eentje maakt de hoofdpersoon - drugs en drank persoon. De ander maakt degene die haar aan de drugs helpt

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 maart 2010 - 18:03:
Ik heb dan de ik-help-je-aan-de-drugs-persoon.
En ik heb net iets aangepast, maar nu is ze zo ongeveer klaar. ^^"

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 maart 2010 - 18:04:
http://farm4.static.flickr.com/3160/2839882983_ba77bd0cab.jpg
Naam: Floor Rosa
Leeftijd: Is onbekend. Ze zegt 20 te zijn, maar niemand is er zeker van of ze werkelijk zo oud is.
Uiterlijk: Ze is niet lang niet klein, ongeveer 1.65, woont samen met drie huisgenoten in een kraakpand, heeft altijd zwarte nagellak op en is te herkennen aan haar roze haar.
Innerlijk: Ze kan haar mondje roeren en weet hoe ze mensen meer moet laten betalen voor iets wat niks waard is. Mensen laat ze niet snel toe, maar als ze er een tijdje mee omgaat of samenwoont begint ze mensen te respecteren en laat ze vanzelf mensen toe. Floor zit liever op de achtergrond, de situatie in te schatten voor ze ingrijpt en er slachtoffers vallen.
Nationaliteit: Nederlandse.
Familie: Haar moeder heeft ze nooit gekend en haar vader leefde samen met haar. Ze was vrij is alles wat ze deed en kwam daardoor in aanraking met haar vrienden. Twee keer heeft ze haar vader gesproken toen ze in Amsterdam woonde, hij probeerde haar terug te halen, maar ze hield haar poot stijf en haar vader had als verliezer weggelopen. Ze heeft hem buiten gesloten en heeft voor de rest helemaal geen contact met familie. Daarentegen noemt ze iedereen die ze aardig vindt en waar ze drugs mee deelt familie. Zo heeft ze toch een beetje contact met mensen die ze familie noemt.
Hobby's: Het gebruiken van drugs en rondhangen met mensen, onbekende of bekende maakt niet uit.
Extra:
1.Ze gebruikt alleen Cocaïne, XTC en Speed. Vroeger heeft ze ook Heroïne gespoten, maar toen ze door een overdosis in het ziekenhuis is beland, heeft ze het daarna niet meer aangeraakt.
2.Doordat ze via via een vals paspoort heeft laten maken, heet ze Floortje Rosa. Niemand weet haar echte naam of leeftijd. Niet dat zoiets in deze harde wereld nog telt, zolang je maar koopt en gebruikt doe je het goed in de wereld waar Floor in leeft.
3. Door verkeerde vrienden is ze aan de drugs beland. Na een tijdje is ze die vrienden kwijtgeraakt, maar de verslaving aan de drugs is gebleven. Ze woont in Amsterdam en kent het op haar duimpje. Elke dealer en koerier kent ze en alle drugs die ze koopt, koopt ze met korting of soms zelf gratis. Om aan haar geld is ze twee keer per week te vinden bij het rode licht als prostitué.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 maart 2010 - 18:05:

Maar dan heb ik de hoofdpersoon, denk dat je beter op iemand anders kunt wachten

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 maart 2010 - 18:07:
heb btw wel twee foto's voor je die haar van de drugs af kunnen helpen. Mijn hersenen werken alleen niet helemaal meer - teveel inspanning voor Floor Rosa - en ik kan dus eigenlijk niks meer bedenken. Ik post ze even, kijk zelf maar wat je ermee doet

http://farm4.static.flickr.com/3236/2864136624_56984ba57a.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3040/2926541258_1695c41efa.jpg

Als je ze niet gebruikt, let me know want dan kan ik ze altijd gebruiken

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2010 - 18:07:
Neehee, jij hebt de hoofdpersoon! Tenzij je graag het drankmensje wil maken xP
Leuk personage,

Edit: Ben even weg.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 maart 2010 - 18:07:
Eh. Wij hebben hetzelfde personage genomen. O.O
Da's niet handig. :x

Oh, laat maar.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 1 maart 2010 - 18:09:
>_< Omg die snuifphoto

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 maart 2010 - 18:09:
Er moet dan wel iets worden verandert aan Floor, maar volgens mij is ze klaar voor gebruik



1 2 3 4