Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [3]

Brief aan... [3]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Undocumented
Undocumented

Undocumented is offline

[11]
Undocumented zei op 27 maart 2010 - 13:43:
Iedereen kent het ondertussen wel, dus uitleg hoeft niet meer.
- En ik moest even iets kwijt dus open ik maar een nieuw topic



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 april 2010 - 17:50:
(...)

ik snap het niet

Als er iemand is aan wie je iets kwijt wil [denk aan je ma, je vriendin, je crush, je idool] dan dump je dat hier.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 17:53:
(...)
Als er iemand is aan wie je iets kwijt wil [denk aan je ma, je vriendin, je crush, je idool] dan dump je dat hier.


Dus eigenlijk als er iets van je hart moet, zonder het ook daadwerkelijk direct aan die persoon te willen/durven zeggen.

Jolien
Stop met mij te behandelen als tweede keuze. Ik ben niet vol van mezelf, ik vind mezelf ook echt stom van tijd tot tijd, maar dat verdien ik gewoon echt niet!

lisasnowy
lisasnowy

lisasnowy is offline

[26]
lisasnowy zei op 5 april 2010 - 17:54:
(...)
Als er iemand is aan wie je iets kwijt wil [denk aan je ma, je vriendin, je crush, je idool] dan dump je dat hier.


wat leuk echt handig

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 april 2010 - 17:54:
Die ene
Fuck jou. Echt. Nee. Serieus. Je kan de boom in. Nee, doe dat maar niet, dat is zielig voor die boom. Val dood neer. Ja, dat is beter.
Hoe durf je dat te zeggen? Terwijl er gewoon gvd andere mensen bij staan? DAT WAS DUS PRIVÉ. De volgende keer dat jij eens een geheim aan mijn neus hangt, dan zal de hele school er van weten. Dat je dat maar even weet.

Snap je dan helemaal niet wat vriendinnen zijn inhoudt? Vriendinnen zijn komt van twee kanten. Je moet dus niet zomaar verwachten dat ik al jouw kut streken maar iedere keer negeer.
En ja, weet je wat, als je jouw andere vriendinnen 'honderd keer beter vindt', dan dump je mij toch gewoon?! Want, ja. Elise is zo makkelijk, je kan haar dumpen als een vaatdoek. Ze zal er niks van voelen. Dat is toch wat iedereen over mij denkt? Dat ik alles maar pik. Maar nee dus. Dit pik ik niet.
Ik had je nodig, daar straks. En weet je, ik help jou ook. Dus ik verwachtte dat je me hielp. In plaats daarvan laat je me vallen als een baksteen. Jij gore trut.
Ik zeg het maar nog eens, voor als je het toen en net niet hebt gehoord. VAL DOOD.

Wil je aub je grof taalgebruik wat indammen?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 april 2010 - 17:55:
(...)

wat leuk echt handig

Ja. Heel handig. Vooral als je iets kwijt wil. Kan soms heel erg opluchten.

L.
Waarom moet je nou weer mijn hoofd vol kletsen? Ik heb al genoeg aan twee stemmen in mijn hoofd!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 april 2010 - 17:56:
(...)
Wil je aub je grof taalgebruik wat indammen?

Oh, pardon. Ik heb al geprobeerd om het wat... minder grof te maken. Maar ik zal het nog even bewerken.
Nogmaals, sorry.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 18:01:
Boyd
Ik hou van u! <3
Ik dacht dat je niet geweldiger kon worden toen ik ontdekte dat jij ook een enorme Lady GaGa-fan bent, maar dit...
Ik wist niet dat je schreef. En zeker niet dat het over magie en al die shizzle ging. Wacht, dat had ik wel kunnen weten. Je bent immers net zo geflipt over Harry Potter als ik. <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 april 2010 - 18:02:
Als we het toch over stemmen hebben.

Misato

God. Ik houd echt van jou, weet je dat? Zonder jou zou ik me een stuk minder voelen, enen. Ik hou gewoon van je.

Julia

Now it's your turn. Eigenlijk haat ik je helemaal niet zo erg als je denkt. Want, ja, ik voel me niet de beste nee, door jou. Maar. Ik weet niet. Je bent gewoon, mij. Dus. Bij deze.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 april 2010 - 18:24:
V.
Ja, ik ben in mezelf gekeerd. Ja, ik ben verlegen. Ja, ik leef in mijn eigen fantasiewereldje. Dat hoef je me niet nog eens te vertellen.
Of je het leuk vindt of niet; Ik houd van mijn eigen wereldje. Punt uit.

Lisa
Ja, ik luister heus wel naar je. Je bent alleen nogal aanwezig. Ik kan zelf niet meer nadenken.
Beetje dimmen, dus.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 6 april 2010 - 21:39:
Poedel
apfoe.
* en dat woordje heeft veel meer betekenis dan woorden kunnen uitleggen *

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 april 2010 - 23:04:
The big guy up there:
Gelovig zal ik nooit zijn. Maar toch bedankt.
Ik ben min of meer gezond. Ik heb min of meer een vriendenkring. Ik heb min of meer een toekomst. Ik ben min of meer gelukkig.
En dat is alles wat ik 10 jaar geleden niet had.
Dus misschien geloof ik toch. Ik geloof dat ik misschien toch wel, zoals mijn opa zegt "een godverdomd gezegend mens ben". En dat het leven blijkbaar echt bergop kan gaan. Bedankt.

DolphinsCry
DolphinsCry

DolphinsCry is offline

[14]
DolphinsCry zei op 7 april 2010 - 15:39:
M
Ik haat je! Maar ik weet ook dat ik nog steeds van je hou, net omdat ik je haat...

Het spijt me.. ik ben boos op je, ik hou van je, ik wil je zo graag vergeten, ik wil je laten gaan, maar ik weet niet hoe ..

Jij
Ik weet dat ik je moet bedanken voor wat je voor me doet. Je tovert een glimlach op mijn gezicht, maar het is een lach die de pijn alleen maar verstopt. Ondanks dat je me een beetje gelukkiger maakt, zit het verdriet er nog steeds. het is ingewikkeld, sorry. Ik begrijp mijn eigen hoofd amper en vraag ook niet van jou om het te begrijpen. Ik weet niet zeker wat jij wil, en ik weet al helemaal niet zeker wat ik wil. Ik denk dat ik nu vooral tijd nodig heb.

Mama
Stop alsjeblief met dat doordrammen! Als ik je iets wil vertellen, zal ik dat wel doen. Ik kan je niets vertellen wat ik zelfs niet begrijp. Ik ben moe, ziek en mijn hoofd zit te vol naar mijn zin, laat me even alles op een rijtje zetten en uitrusten.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 8 april 2010 - 14:32:
Broer Mens

Je bent gewoon een stomme klootzak.
En ja. Ik wil niet met jouw problemen opgescheept komen te zitten.
Door jou sta ik onderdruk. En dan ga jij weer zeuren dat ik je voor schut zet.
Stomme klootzak. Doe het dan gewoon niet!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 april 2010 - 19:21:
Klas,

Nienke heeft gelijk. Nienke en ik zijn jarig geweest, en nu doen jullie vriendelijk. Nou ja, niet dat ik het erg vind. En nouja, je hoeft me geen fake-smile te laten zien? Al is fake-smile niet het juiste woord, maar oke. Het si eerder een of ander vaag lachje. Bah.
Er zijn echt een paar mensen die van die sarcastische "complimentjes" maken. Een compliment moet gemeend zijn, slimkees.

Mens van die sofa-training,
Zie je? Ik hoef niet met een wildvreemde te praten omdat ik me erger aan het druk zijn van mijn klas. En je hoeft dat al helemaal niet zonder mij te regelen. En als je me erover aanspreekt, of ik dat gesprek wil, of dat ik het van je moet, nou, bekijk het. Ik praat niet graag met vreemden. En die stomme cursus hielp voor geen meter.

Koen,.
Gast, via SMS zijn wi 10x zo levend als via MSN, weetje?
En jij bent cool.

School.
Zet voortaan op de site dat het 3e uur ook uitvalt? Ik had dan pas om half 11 weggehoeven. En weer een uur langer kunnen luieren en daardoor Zimmer 483 live WEL kunnen kijken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2010 - 19:44:

Mens van die sofa-training,
Zie je? Ik hoef niet met een wildvreemde te praten omdat ik me erger aan het druk zijn van mijn klas. En je hoeft dat al helemaal niet zonder mij te regelen. En als je me erover aanspreekt, of ik dat gesprek wil, of dat ik het van je moet, nou, bekijk het. Ik praat niet graag met vreemden. En die stomme cursus hielp voor geen meter.


Sofa helpt inderdaad niet, Gras wou me er voor de tweede keer naartoe sturen [met de eerste zat ik in groep 6 van de basisschool], ja dí¡í¡g!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20