Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [3]

Brief aan... [3]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Undocumented
Undocumented

Undocumented is offline

[11]
Undocumented zei op 27 maart 2010 - 13:43:
Iedereen kent het ondertussen wel, dus uitleg hoeft niet meer.
- En ik moest even iets kwijt dus open ik maar een nieuw topic



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 april 2010 - 19:51:
Ik hoop niet dat Gommers me er opnieuw naartoe stuurt. Het heeft echt niks geholpen. We gingen ons op straatnaam enzo sorteren toen. Sorry, wat heeft dat met sociaale vaardigheden ding temaken?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2010 - 20:17:
Jess,
Niets? Vage mensjes. En als het één keer niet helpt, helpt het daarna volgens mij ook niet? -kun je niet gewoon niet gaan?-

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 april 2010 - 20:25:
Daantje
Ik ga ook mooi niet.
Het was ook echt like
'Ja, ik praat al zat met mensen over hoe ik me in de klas voel.'
Zij zo: 'met wie?'
Ik: 'Met mijn beste vriend en met vriendinnen.'
Zij: 'Die kunnen je niet helpen, die vrouw wel.'
Nou, mijn vriendinnen en beste vriend hebben dat echt wel gedaan? ;x

Oh, en de laatste les moesten we papieren vliegtuigjes maken. En die moesten we in de hal laten vliegen. Kwamen mensen uit mijn klas aan, die vonden het ook grappig.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2010 - 20:30:
Jess,
The best psychologists in the world are real friends.
Laat dat mens dat maar lezen ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 april 2010 - 0:15:
Drumaap
Your autograph is awesomeeeee <3
I put tape over it, so it will last ^^

Laurens
Je moet echt iets doen aan dat zingen met consumptie. Want like, de volgende keer hoef ik geen spuug op m'n wang

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 april 2010 - 19:50:
nonkel Luc
Kan het zijn dat ik u vandaag bij TopRunning gezien heb? Wees maar zeker dat ik u gezien heb!
Het is één ding om niet te vertellen dat je in de paasvakantie hier in België zit, en niet daar in het verre Turkije. En ik als u petekind verdient dat gewoon om te weten!
Maar het is nog een tweede, en echt serieus te ver!, om mij niet aan te spreken in den TopRunning. Ik heb wel gezien dat je mij gezien hebt, en het kan best dat je schrok van mijn haar, maar helemaal niets tegen mij zeggen? Dat is wel heel laf.
En geloof mijn vader maar niet. Ik wil u heus niet zien omdat je toevallig geld hebt, want face this: Ik moet uw geld niet hebben. Ik ben perfect gelukkig met het zakgeld dat ik krijg.
Maar ik had verwacht dat je toch wel iets verstandiger zou zijn. Ik heb alleen maar familie nodig, en je weet best dat jij mijn enige nonkel aan vaders kant bent!

familie Dekkers en aanhang
Stop met ruzieën potvolkoffie! Moemoe ligt in het ziekenhuis, sterft elke dag meer en meer, ze moet potverdikke naar een rusthuis als ze ooit nog uit het ziekenhuis geraakt, en jullie zitten een beetje stom te doen om een auto en een huis.
Komaan!
Oké, mijn moeder en stiefvader hebben dingen gedaan die niet horen, die niet legaal zijn. Maar jullie even goed. Nonkel Donny, ben je de aankoop van uw huis nog niet vergeten? Als jij toen niet bij moeke ingeschreven had gestaan, dan had je dat huis op uw buik kunnen schrijven hé!
En nonkel William, als jij niet bij moeke had kunnen logeren, dan had je ook nooit dat huis kunnen kopen.
Hou dus maar op met die stomme ruzies ook altijd. Ik mis mijn familie en door die ruzie kan ik jullie nooit meer zien!

moemoe
Alsjeblieft, laat ons hier niet achter zonder jou.

Converse T-shirt en schoenen
Ik hou van jullie. <3

mevrouw Cuyvers
Sorry, ik lachte u echt niet uit.
Oké, stiekem een beetje toch wel.
Hoe stak u dan uw hand ook op. Net een verlegen kleuter, schuilend achter de rug van de papa. Ik kwam niet meer bij.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 10 april 2010 - 20:03:
Tessa.
CHAAAP. Rubeniserger. ikmeenhet. ikwasalbangdathetKaj[ikzeiKaj. geenKay. Kaj.]was. ofzo. ofJoris. OFDEPIZZAMAN. ofzelfsdievrouwvantoneel,watmijbetreft. geloofme, hiér had ik geen WAAT? voor gezegd in het park. nietzostomdenken. jemaaktmenogeensbang,weetje? ^^''
zeg. ikmisje. komweerdiademenopmegooien,wilje?
[wí¡teenkutwoord. di-a-de-men. hetklinktalsdemonen. maardantruttig. ^^'']

Man-op-de-televisie.
zeg. uwhaarziteenbeetje. vreemd. :x

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 10 april 2010 - 22:47:
Buik
Hou op.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 10 april 2010 - 23:04:
Pizza

>< HEIDI MOTANG
is stom en toch luisteren we.
niet goed voor onze hersentjes

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 april 2010 - 0:00:
Jaws
U suck. Nee, echt (:
En net daarom blijf ik kijken.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 april 2010 - 11:25:
Wind
Houd nu eens op met waaien! Ik word er knettergek van, en het is koud!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 april 2010 - 19:45:
Ouders,
Berlijn komt goed uit qua data, dus zeg even ja als ik vraag of ik naar Mil mag. Oké?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 april 2010 - 20:00:
Daantje, Jamila en Elisa
Bedankt voor het crashen <3
Ik hou van jullie.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 april 2010 - 20:24:
De mensjes uit het revalidatie centrum,

Ik zit nou eenmaal vaak op mijn laptop, te lezen of in een schrift/kladblok te schrijven. Als jullie daar zoveel problemen mee hebben, dan hebben jullie even heel erg pech, want dat ga ik echt niet opgeven om beter te worden. Echt niet!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 april 2010 - 20:52:
D.

Kutkutkut. En nu kan ik wel doorgaan met schelden, maar dat helpt niet.
Eigenlijk kan ik deze ''brief'' netzogoed naar mezelf schrijven, want ik snap niks van mezelf. Ik vond je zó leuk, dacht de hele tijd aan je, liep met een smile van hier tot China op mijn gezicht, had de bekende kriebels en ga zo maar door. Onze gesprekken, alles voelde gewoon goed. En nu... nu is dat gevoel opeens weg. Juist nu het aan is. Wat ben ik nou voor trut? Jij bent smoorverliefd en ik zit dat hier een beetje te verkloten. En het ergste is dat ik niet weet wat ik voel, en hoe ik moet vertellen wat ik voel. En we hebben nog maar zo kort iets. Je bent mijn eerste vriendje, maar.. ik weet het gewoon ff niet. Ik vind je nog wel leuk, maar niet op dezelfde manier, de gesprekken zijn weg, gaan inhoudelijk iig nergens meer over, de gedachtes zijn er nog, maar op een andere manier, mijn lach is weg, de kriebels zijn weggejaagd door een rot gevoel in mijn buik.

En SCHEIßE nu zit ik te janken.

En Marit, nu hou je op met An Deiner Seite luisteren.
Moet je alleen nog maar harder van janken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20